پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، پس از بررسی‌های متعدد نهاد‌های ذیربط و هماهنگی‌های انجام شده در نهایت تاریخ شروع لیگ برتر و آغاز تمرینات تیم‌ها تعیین شد و به زودی رسماً اعلام خواهد شد.

طبق گزارشی که توسط منابع آگاه رسیده قرار است زمان بازگشایی ورزشگاه‌ها و صدور مجوز تیم‌ها برای برگزاری تمرینات گروهی از ۶ خرداد باشد و تیم‌ها پس از ۲ هفته تمرین از تاریخ ۲۰ خرداد مسابقات را شروع کرده و با برنامه‌ای فشرده ۹ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر برگزار شود.

در این میان تغییراتی در قوانین و شرایط برگزاری مسابقات هم اعمال خواهد شد که با نظر فیفا صورت می‌گیرد و یکی از آن‌ها که تا کنون قطعی شده اجازه انجام ۵ تعویض در طول زمان بازی است تا فشردگی بازی‌ها آسیب کمتری به بازیکنان بزند.

برنامه مسابقات به همراه ابلاغیه تاریخ شروع تمرینات و مسابقات به زودی رسماً از سوی مراجع ذیربط اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین طبق گزارشات رسیده قرار است ۵ هفته ابتدایی بدون حضور تماشاگران باشد و پس از آن با توجه به وضع موجود در مورد هفته‌های بعد تصمیم‌گیری خواهد شد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد روز‌های پایانی دوری از فوتبال و لیگ برتر را در پیش داریم و به زودی مسابقات از سر گرفته خواهند شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: