پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، داستان تمایل باشگاه ناپولی به جذب سردار آزمون دیگر بر هیچکس پوشیده نیست. این باشگاه چند ماه است که حتی باوجود تعطیلی فوتبال، بحث نقل و انتقالاتش را برای تابستان پیش رو جلو می‌برد.

آزمون که حتی زمستان گذشته هم مدنظر باشگاه ناپولی قرار داشت، اما نتوانست به این تیم برود، مذاکراتی با این تیم ایتالیایی داشته است. طبق ادعای رسانه‌های ایتالیا، مشکل آزمون برای حضور در ناپولی علاوه بر پر بودن سهمیه بازیکنان غیر اروپایی این تیم، مبلغ بالای فروش آزمون از سوی باشگاه زنیت روسیه است.

امروز یک مدیر برنامه ایتالیایی فاش کرد که از طریق آشنایان ایرانی‌اش با پدر سردار آزمون صحبت کرده و او هم اعلام کرده که تمایل دارد پسرش در لیگ انگلیس بازی کند. طبق ادعای این مدیربرنامه ایتالیایی، آزمون برای تصمیماتش تحت تاثیر خانواده اش قرار دارد.

خلیل آزمون پدر سردار آزمون در واکنش به پیشنهاد ناپولی به پسرش گفت: فعلا ترجیح می‌دهم درباره فوتبال و نقل و انتقالات صحبت نکنم. دلیل این تصمیمم به خاطر ویروس کرونا است و احترام به افرادی که در حال حاضر از بیماری کووید - ۱۹ رنج می‌برند.

پدر سردار آزمون افزود: وقتی فوتبال دوباره از سر گرفته شد می‌توانیم درباره نقل و انتقالات صحبت کنیم.

در هفته‌های گذشته خبر‌هایی از علاقه باشگاه‌های اتلتیکو مادرید و سویا اسپانیا و همچنین اورتون و وستهام انگلیس برای جذب آزمون منتشر شده بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: