پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قلباً می‌دانستم انصاری‌فرد در پرسپولیس موفق نمی‌شود ولی او آمد و یکسری مشکلات جدید به وجود آورد.
اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص درگذشت متین قوسی فوتبالیست نوجوان برنامه ستاره ساز اظهار داشت: از درگذشت این بازیکن خیلی متأسف شدم.  بازیکن با استعدادی بود  ما 4، 5 ماه کنار هم زندگی کردیم و به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم. بعضی‌ها از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و برای اهدافشان تلاش می‌کنند که این موضوع را تعطیل لیگ ارتباط دهند.متین سه ماه تمرین نمی‌کرد و در سوپرمارکت کنار خانواده‌اش کار می‌کرد و شاید در آنجا یا بیرون آلوده شده باشد.
وی افزود: آنها به خاطر عملکرد ضعیف خودشان می‌خواهند با استفاده از فوت این بازیکن ماجرا را لاپوشانی کنند. آنقدر عملکرد آنها ضعیف است که پرسپولیس  در نیم فصل اول 5 بازی را واگذار کرد و  چند مساوی داد ولی باز با 10 امتیاز در صدر جدول است. حالا که دست‌شان به جایی بند نیست پای وزیر را وسط می‌کشند و بیانیه می‌دهند و با احساسات مردم بازی می‌کنند. 
حلالی در رابطه با قرارداد مربیان عنوان کرد: مربیانی هستند که قراردادهای میلیاردی می‌بندند و می‌خواهند لیگ تعطیل شود تا رزومه‌شان خراب نشود. بعضی‌ها همه که قول قهرمانی داده‌اند می‌خواهند بگویند لیگی نبوده که قهرمان شویم. این کارها بد است، با حیثیت مردم بازی نکنید، یکسری عوام را به دنبال خود نکشید و این حرف‌ها را نزنید. لیگ سه ماه است تعطیل شده است چه اطمینانی می‌دهند با شروع فصل آینده کسی به این بیماری مبتلا نشود؟ این بیماری از بین نرفته و نمی‌رود. این بیماری به همه یاد داد که مسؤولیت‌پذیر باشند حتی ورزشکارها، باید از خودشان مراقبت کنند و برای تعهدی که به باشگاه دادند مسؤولیت داشته باشند.حلالی در خصوص ویروس کرونا عنوان کرد: خیلی از ورزشکاران در این چند ماه افسرده شده‌اند و در خانه ماندن خیلی سخت است، شاید با شروع لیگ چند نفر هم مریض شوند نمی‌شود ضمانت داد هیچ اتفاقی نیفتد. نمی‌شود تا ابد فوتبال را تعطیل کرد. می‌گویند تا سال‌ها با این بیماری درگیر هستیم.
وی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ گفت: این تیم‌ها اگر یک امتیاز از پرسپولیس جلوتر بودند حاضر نمی‌شدند لیگ را تعطیل کنند منطقی است تیمی که 10 امتیاز اختلاف دارد قهرمان شود.پرسپولیس تمام بازی‌هایش را برده است و به بازی‌های راحت رسیده است‌ البته استقلال هم به گل‌گهر باخت و این یعنی چیزی مشخص نیست. خیلی اتفاق نادری است که پرسپولیس قهرمان نشود، روی کاغذ همه احتمالات به سود قهرمانی پرسپولیس است. تیم‌های ته جدولی با عزرائیل دست و پنجه نرم می‌کنند تا سقوط نکنند و تیم‌هایی که شرایط کسب سهمیه را دارند در بالای جدول با هم می‌جنگند.
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط مدیریتی در این باشگاه خاطرنشان کرد: شرایط مدیریتی در این باشگاه خیلی سخت است یک نفر باید بیاید که پشتوانه قوی داشته باشد و از پس بدهی‌ها بر بیاید. نمی‌توان کسی بیاید برای باشگاه برنامه‌ای اجرا کند و بدهی‌ها را پرداخت کند. هر مدیر 3، 4 ماه می‌آید برای اینکه رزومه خود را پر کند کار خاصی انجام نمی‌دهد. خیلی از مدیران را ما قبلا نمی‌شناختیم فقط وقتی در پرسپولیس و استقلال می‌آیند معروف می‌شوند. من سعادتمند را نمی‌شناختم بعد از مدیرعاملی در استقلال او را شناختم. بعد از اینکه این مدیرها کار را خراب کردند کسی هم به آنها نمی‌گوید چرا این کار را انجام داد‌ه‌اید و می‌روند، امیدوارم افرادی مثل دادکان به فوتبال بیایند و با پشتوانه قوی که دارند بتوانند به باشگاه کمک کنند.
حلالی در خصوص قرارداد با کارگزار باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: از ریز قرارداد خبر ندارم وقتی یک مدیری می‌آید با این حجم بدهی‌ها روبه‌رو می‌شود مجبور است به تمام این خواسته‌ها تن دهد. وقتی پشتوانه‌ای نباشد با دنیایی بدهی نمی‌توان مقابله کرد.وزارت ورزش هم کمک نمی‌کند و در این بازار هم پولی نیست که بخواهند به باشگاه کمک کنند. فکر می‌کنم وقتش است وزرات ورزش پول این باشگاه‌ها را بدهد 150میلیارد برای این وزارتخانه پولی نیست.باید این باشگاه‌ها را بفروشند تا مردم در خصوص شرایط این باشگاه‌ها تصمیم‌گیری کنند و یک فرد قابل قبول با عملکرد مناسب را بیاورند. 
وی عنوان کرد: من قلباً می‌دانستم انصاری‌فرد در پرسپولیس موفق نمی‌شود ولی او آمد و یکسری مشکلات جدید به وجود آورد. معلوم بود که آن صندلی و میز را دوست دارد و مشکلی به مشکلات این باشگاه اضافه کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: