پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، امروز (دوشنبه) دادگاه حکمیت ورزش (CAS) پرونده شکایت باشگاه اوسترشوندس سوئد و سامان قدوس لژیونر فوتبال کشورمان از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به خاطر محرومیت و جریمه نقدی آن‌ها با حضور نمایندگان رسمی باشگاه اوئسکا اسپانیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ماجرا از این قرار است که  قدوس پیش از پیوستن به تیم فوتبال آمیان فرانسه برای عقد قرارداد با تیم اوئسکا  راهی کشور اسپانیا شد و و با این باشگاه قراردادی داخلی به ثبت رساند.

این مهاجم پس از بازگشت به سوئد با مخالفت باشگاه  اوسترشوندس بابت این قرارداد مواجه شد و از حضور در لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) منصرف  و سپس با قراردادی پنج ساله به تیم آمیان پیوست.

باشگاه اسپانیایی پس از امضای قرارداد سامان قدوس با آمیان فرانسه از این مهاجم ایرانی و باشگاه اوسترشوندس سوئد به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد.

فیفا نیز سال گذشته آرای محرومیت چهار ماهه سامان قدوس به همراه جریمه چهار میلیون یورویی و همچنین بسته شدن ۲ پنجره نقل وانتقالاتی برای اوسترشوندس را صادر کرد.

در جلسه امروز برادر سامان قدوس نیز به‌عنوان شاهد اصلی امضای قرارداد داخلی این بازیکن با باشگاه اوئسکا اسپانیا حضور می‌یابد. باشگاه اوئسکا هم‌اکنون در لیگ دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند.

این دادگاه از ساعت ۱۴ امروز آغاز و در ساعت ۱۸ به پایان می رسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: