پایگاه خبری خانه فوتبال:

​پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از ضعف‌های پروتکل بهداشتی آن است که جایی را برای دادن آزمایش‌ها مشخص نکردند.
بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تیم‌هایی که درخواست تعطیلی لیگ را دارند، اظهار داشت: بعضی تیم‌ها ترس سلامتی مردم و بازیکنان را دارند و خیلی‌ها دغدغه‌شان فرار کردن از شرایط بحرانی است. یکی از کارهایی که می‌توانند از بحران خارج شوند بهانه برای تعطیلی لیگ است. با شروع شدن لیگ جابجایی‌های زیادی رخ می‌دهد. تیم فولاد دو بازی را در زمین خودش پیروز شود در بالای جدول سهمیه را کسب می‌کند و بعضی تیم‌ها به پایین جدول می‌روند. به خاطر همین موضوعات است که تلاش می‌کنند این بازی‌ها برگزار نشود.

وی افزود: باید از جایی الگوبرداری کنیم که دغدغه بیشتری دارند. ما هم باید مثل آنها تلاش کنیم که فرهنگسازی شود چون سال‌ها باید با این بیماری زندگی کنیم. ادامه لیگ خیلی خوب است.اگر لیگ را تمام می‌کردند و قهرمان مشخص نمی‌شد حرف و حدیث‌هایی به وجود می‌آمد، با شروع شدن لیگ همه حرف‌ها تمام می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تلاش این باشگاه برای برگزاری لیگ برتر و شائبه فشار اسپانسر برای برگزاری بازی‌های این تیم، اظهار داشت: باشگاه دغدغه درآمد زیادی دارد ولی از طرفی باید پاسخگوی هواداران هم باشد. لیگ را باید به نتیجه برسانند. اسپانسر هم باید به قراردادش عمل کند. این خیلی حرفه‌ای است که برای درآمدها نیاز به بازی داشته باشیم.

ابوالقاسم‌پور در خصوص پروتکل بهداشتی ابلاغ شده به باشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های پروتکل بهداشتی آن است که جایی را برای دادن آزمایش‌ها مشخص نکردند. باید آزمایشگاهی مشخص می‌شد که در زمان یک هفته همه به آن مراجعه می‌کردند که هیچ شائبه‌ای وجود نداشته باشد. فدراسیون هم در این خصوص نمی‌تواند اظهار نظر کند چون اتهام طرفداری از یک تیم خاص را به آنها می‌زنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: