پایگاه خبری خانه فوتبال:

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال تهران بعد از حواشی عدم بازگشت او از پاریس به تهران بازگشت تا تمرینات تیمش را برای شروع دوباره لیگ برتر آغاز کند.
​مهاجم جوان و موفق استقلالی ها که اهل کشور مالی می باشد به تهران آمد و به شایعات پیرامونش پایان داده است. وی به زودی بعد از پشت سر گذاشتن آزمایش های کرونا به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد و خیال هواداران استقلالی از این ستاره راحت می شود. در ادامه تصاویر ی از شیخ دیاباته مهاجم ابی ها را در نیک صالحی مشاهده کنید.

9rRBbrR2WjuP

شیخ دیاباته فوتبالیست مالیایی استقلال تهران از پاریس به تهران سفر کرد. شیخ دیاباته ستاره مالیایی خط حمله استقلال تهران که به دلیل تعطیلی رقابت های لیگ برتر و شیوع بیماری کرونا به کشور فرانسه سفر کرده بود دقایقی قبل با پروازی از فرانسه راهی تهران شد تا در تمرینات استقلال شرکت کند. طی هفته های اخیر صحبت های زیادی در خصوص دیاباته مطرح شده بود اما حالا این عکس خیال طرفداران استقلال را راحت می کند.

tcDYEuYQBULE

شیخ دیاباته در تهران

دیاباته : برای شیخ هیچ چیز سخت نیست

شیخ دیاباته که به دلیل نبود مترجم فرانسوی چندان تمایلی به مصاحبه نداشت در مورد تست کرونای خود به خبرنگاران حاضر در فرودگاه گفت: برای شیخ هیچ چیز سخت نیست و من این تست را پشت سر گذاشتم.

او که با یک مترجم عرب زبان در فرودگاه حاضر شده بود ادامه داد: واقعیت این است که من دوست دارم مصاحبه کنم ولی به زبان فرانسوی مسلط هستم و از شما عذرخواهی می کنم. زبان عربی را مثل فارسی فقط چند جمله بلد هستم.

مهاجم استقلال در مورد نقل قول هایی که از او در صفحه اینستاگرامش منتشر شده بود هم گفت: واقعیت این است که من الان صفحه‌ ای در اینستاگرام ندارم.

شیخ دیاباته در فرودگاه

دیاباته در مورد اینکه در تمرین صحبت هم تیمی های خود را چطور متوجه می شود هم گفت: زبان فوتبال کافی است و من متوجه می شوم.

مهاجم اهل مالی استقلال در نهایت با راننده شخصی باشگاه، راهی منزلش شد تا خود را برای تمرین فردای آبی پوشان آماده کند.

دیاباته اما بعد از رسیدن به پاریس باشگاه را تهدید کرد اگر ٢۵۵ هزار دلار از مطالبات خود را دریافت نکند به ایران برنخواهد گشت که احمد سعادتمند با کمک کارگزار باشگاه توانست مطالبات این بازیکن را تمام و کمال پرداخت کند.

خبرآنلاین , ورزش سه

دیاباته منتظر پاسخ تست کرونا برای حضور در تمرین استقلال

جواب آزمایش کرونای شیخ دیاباته فردا مشخص خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر امین نوروزی درباره تست کرونا دیاباته گفت: امروز (شنبه) تست آنتی بادی و PCR از دیاباته گرفته شد و جواب این تست فردا مشخص می‌شود و بعد از آن این بازیکن در تمرینات حضور پیدا می‌کند.

پیش از این هرویه میلیچ بعد از منفی اعلام شدن تست کرونایش در تمرینات تیم فوتبال استقلال حضور پیدا کرد.

تمرین استقلال امروز بعد از یک روز استراحت برای بازیکنان، امروز از سر گرفته خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: