پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش ایسنا، پس از گذشت ضرب الاجل فیفا مبنی بر پرداخت پول بویان نایدنوف، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال، گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص جریمه استقلال برای این مساله به وجود آمده است و این احتمال وجود دارد که باشگاه استقلال به دلیل بدهی به این بازیکن با کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات روبرو شود.
این بازیکن در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص طلبش از باشگاه استقلال گفت: هنوز هیچگونه توافقی با من و مدیر برنامه‌هایم انجام نشده و هیچ تلاشی هم در این راستا نشده است. مدیران استقلال دروغگو هستند و بارها وعده‌های دروغ به من و وکیلم دادند. دیگر نمی توانیم حرف‌های آن‌ها را باور کنیم و فقط می‌خواهیم حق خود را از فیفا بگیریم.
نایدنوف درباره این که شکایتش ممکن است باعث محرومیت و کسر امتیاز استقلال شود گفت: این را من نمی دانم و نباید هم پاسخگو باشم بلکه این مدیران استقلال هستند که وظیفه دارند مشکلات را برطرف کنند و باعث دردسر این باشگاه نشوند. استقلال هواداران خوب و متعصبی دارد که لیاقتشان بالاتر این حرف‌هاست و شایسته چنین مشکلاتی نیستند. ما بارها به مدیران استقلال گفتیم که مذاکره کنیم تا به توافقی در این خصوص برسیم اما آنها تا مدت‌ها جواب من و وکیلم را ندادند و ما مجبور به شکایت شدیم. استقلال پول بازیکنانش را نمی دهد و من را هم مثل بقیه مجبور به شکایت کرد.

این بازیکن مقدونیه‌ای در پایان گفت: من دیگر دوست ندارم با استقلالی‌ها صحبت کنم و فقط پولم را می‌خواهم. من به خاطر استقلال از بسیاری از پیشنهادها گذشتم و حتی مصدوم شدم اما آن‌ها به نحوی که درست نبود با من برخورد کردند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: