پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، یوونتوس که هفته گذشته و بعد از شکست مقابل لاتزیو صدر جدول را به اینتر تقدیم کرده بود، امشب و با درخشش کریستیانو رونالدو در همان نیمه اول تکلیف اودینزه را روشن کرده و در نهایت با نتیجه 1-3 این تیم را شکست داد تا با یک بازی بیشتر از اینتر دوباره صدرنشین شود.

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم بعد از یکی دو حمله خطرناک به گل اول دست یافت. ضربه دیبالا به مدافعان اودینزه برخورد کرد و در ریباند کریستیانو رونالدو با یک ضربه تماشایی به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

دقایقی بعد و روی همکاری دیبالا و ایگواین، یوونتوس باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه دیبالا با حضور به موقع دی مایو دفع شد. در دقیقه 18 و روی ارسال کرنر از سوی دیبالا، دمیرال با ضربه سر دروازه اودینزه را تهدید کرد اما ضربه او نیز راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 27 و روی حرکت خوب رونالدو، ایگواین در محوطه جریمه اودینزه صاحب موقعیت شد اما ضربه او با عکس العمل مناسب موسو همراه گشت.

در دقیقه 36 این بار دیبالا فرصت خوبی برای ایگواین مهیا کرد، اما ضربه محکم این بازیکن باز هم با واکنش موسو همراه شد و این موقعیت نیز از دست رفت.

اما در دقیقه 38 یوونتوس به گل دوم دست یافت. پاس عمقی ایگواین در محوطه جریمه به رونالدو رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، گل دوم خودش و یوونتوس را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 45 و روی پاس دمیرال با ضربه سر، لئوناردو بونوچی در دهانه دروازه با ضربه سر موفق به گلزنی شد و نیمه نخست با برتری 0-3 یوونتوس به اتمام رسید.

یوونتوس نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا و با ضربه تماشایی دیبالا از پشت محوطه می توانست به گل چهارم دست یابد، اما ضربه ستاره آرژانتینی به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقایقی بعد و روی حرکت تماشایی دی پائول، اودینزه می توانست یکی از گل های دریافتی را جبران کند اما بوفون و دمیرال به کمک هم دروازه را نجات دادند.

در دقیقه 56 این لاسانا بود که در مقابل دروازه یوونتوس صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او با مهار تماشایی بوفون همراه گردید. دقایقی بعد یک بار دیگر این صحنه تکرار شد و باز هم بوفون در روزی که سرحال نشان می داد توانست ضربه تماشایی لاسانا را مهار کند.

در دقیقه 83 رونالدو با حرکتی تماشایی فرصت خوبی برای ثبت هت تریک داشت، اما ضربه او با عکس العمل سنگربان اودینزه همراه شد. دو دقیقه بعد رونالدو تا آستانه زدن گل چهارم یوونتوس پیش رفت، اما ضربه زیبای او از پشت محوطه به دیرک دروازه اودینزه برخورد کرد.

اما در دقیقه 94 پوستو از درون محوطه یوونتوس موفق شد یکی از گل ها را جبران کند تا در نهایت یوونتوس با تکیه بر همان سه گل نیمه اول و با نتیجه 1-3 اودینزه را مغلوب کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: