پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، در حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ جزیره دو تیم آرسنال و منچستر سیتی به مصاف هم رفتند. در ابتدا این تیم آرسنال بود که یک حمله به روی دروازه سیتی تدارک دید که این حمله بی حاصل بود و  توپ توسط ادرسون دفع شد. اما خیلی زود و در دقیقه 2 این سیتیزن ها بودند که روی پاس گابریل ژسوس و با بقل پای دقیق کوین دی بروین به گل اول رسیدند.

آرسنال در ادامه بازی و در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه سیتی ترتیب داد، اما باز این سیتی بود که در دقیقه 15 روی پاس کوین دی بروین توسط رحیم استرلینگ به گل دوم دست یافت.

در دقیقه 40 و در شرایطی که آرسنال به دلیل مصدومیت کولاچیناچ ده نفره به بازی ادامه میداد کوین دی بروین با شوتی زیبا موفق  به ثبت  گل سوم سیتیزن ها شد.

سیتی و دی بروین شانس این و داشتن که به گل بعدی دست پیدا کنند اما شوت زیبای دیبروینه با عکس العمل خوب  لنو و کمک تیر دروازه به گل تبدیل نشد.

نیمه اول با نتیجه سه بر صفر به سود سیتی به پایان رسید و دوو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.

در نیمه دوم آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و چند حمله  روی دروازه سیتی انجام داد که نتیجه ای حاصل نشد. رفته رفته بازی متعادل شد و دو تیم کار را بیشتر در مینه میدان دنبال کردند.

در دقیقه 62 لنو با واکنشی زیبا و در مصاف تک به تک ضربه ژسوس را دفع کرد و در ادامه بازیکنان سیتی کاری از پیش نبردند و مدافعان آرسنال توپ را دفع کردند. در ادامه دو موقیت گل برای سیتی از دست رفت. ابتدا و در دقیقه 85  لنو مانع گل شدن توپ شد و در دقیقه 90 ضربه زمینی استرلینگ از کنار دروازه توپچی ها به بیرون رفت و راهی به دروازه پیدا نکرد.

این بازی در پایان با همان نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان گواردیولا به پایان یافت تا توپچی ها بیشتر از پیش نیاز سرمربی را احساس کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: