پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، دیروز قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. در یکی از جذاب ترین قرعه ها مشخص شد که رئال مادرید باید رو در روی تیم پپ گواردیولا یعنی منچسترسیتی قرار بگیرد؛ دیداری که فراتر از قدرت دو تیم در داخل زمین، روی نیمکت نیز فوق العاده جذاب خواهد بود. در یک طرف زین الدین زیدان که تا به حال طعم حذف از لیگ قهرمانان را به عنوان سرمربی نچشیده و در سمت دیگر پپ گواردیولا که بعد از چند سال ناکامی انگیزه های فراوانی برای فتح لیگ قهرمانان خواهد داشت. همچنین سرمربی اسپانیایی سیتی در گذشته با تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ مقابل لوس بلانکوس قرار گرفته است.

نکته جالب درباره گواردیولا اما به مصاحبه های ضد و نقیض او درباره رئال مادرید طی سال های اخیر بر می گردد؛ مصاحبه‌هایی که حالا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

ستایش های پپ

"وقتی شما در چهار یا پنج سال سه لیگ قهرمانان کسب می کنید، این موضوع نشان می دهد که شما تیمی شگفت انگیز هستید. لیگ قهرمانان رقابتی بسیار دشوار است. شما باید کلاه تان را به احترام آن ها بردارید. ما باید مطمئن شویم که آن ها نمی خواهند چهارمی را هم ببرند!"

" فرقی نمی کند که چه کسی سرمربی رئال مادرید باشد. آن ها همیشه خطرناک هستند."

رئال مادرید هنوز هم یک تیم سطح بالا است اما آن ها بدون کریستیانو رونالدو 50 یا 60 گل را از دست داده اند. او یک بازیکن باورنکردنی است؛ نه تنها برای گل هایش بلکه در تمام لحظات کلیدی غیر قابل کنترل است."

VyoQkKpIYgpz

"رئال مادرید همیشه چیزهای خاصی دارد و همیشه یک رقیب قدرتمند به حساب می آید. آن ها یکی از سخت ترین حریفان هستند."

" رئال مادرید هیچ وقت بد بازی نمی کند. من عملکرد آن ها را تحسین می کنم. توانایی های آن ها سال به سال بهتر می شود."

m7nPf1c6LYD5

" اگر ما می توانستیم بیشتر با رئال مادرید بازی کنیم، قوی تر می شدیم. آن ها یک تیم بسیار قدرتمند هستند."

انتقادات پپ

بهترین تیم های دهه گذشته؟ یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا. این سه تیم بهترین هستند چرا که آن ها هر ساله در لیگ های داخلی قهرمان می شوند."

"وقتی شما به به قهرمانی های رئال مادرید در لیگ های داخلی نگاه می کنید، متوجه می شوید که آن ها بهترین تیم یک دهه اخیر نیستند. یوونتوس، بارسلونا و بایرن مونیخ در این یک دهه هر کدام شش یا هفت بار قهرمان لیگ های داخلی خود شده اند."

cQtE5gvzri8v

" پیروزی مقابل رئال مادرید من را سر حال می کند."

aKSCar3Z4UNU

" امضا با رئال مادرید برای من پوچ و یک حرکت غیر فرهنگی خواهد بود."

" بردن 5-0 رئال مادرید لذت بخش است."

"رئال مادرید در نیمه اول حتی سه پاس درست هم نداشت."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: