پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، وقتی لمپارد ستاره چلسی در خط میانی این تیم و بهترین گلزن آبی‌ها بود، کمتر کسی تصور می‌کرد او به عنوان سرمربی روبروی مربی قرار گیرد که توانست با چلسی افتخارات مهمی به دست بیاورد.

فرانک لمپارد، شاگرد ممتاز مورینیو در چلسی بود و توانست در خط هافبک بازی‌های زیبایی برای تیمش انجام دهد و مورینیو را به موفقیت در این تیم برساند. این مربی حالا هدایت چلسی را قبول کرده است و در حالی که در بازی‌های اخیر خوب کار نکرده و فشار زیادی روی او قرار دارد برابر مربی‌ای قرار می‌گیرد که رابطه خیلی خوبی با او دارد.

فرانک لمپارد که پیش‌تر اعلام کرده بود سبک مربیگری خاص خود را دارد و از آقای خاص کپی‌برداری نمی‌کند، تاکید کرد این مربی مدیریت بسیار خوبی در چلسی داشت و لمپارد به همین خاطر از این نحوه مدیریت او الگوبرداری کرده است و مربی پرتغالی الهام بخش لمپارد در عرصه مربیگری بوده است. 

لمپارد در همین ارتباط گفت: مورینیو خیلی زود سعی می‌کند با بازیکنان دوست شود و روش او هم این است که با هر بازیکن به شیوه خودش دوست شود و بعد هر چیزی از بازیکنان بخواهد برایش در زمین انجام می‌دهند. من این سبک دوستی و ارتباط با بازیکنان را خیلی دوست دارم و بازیکن در آن احساس راحتی می‌کند و به همین خاطر مورینیو الهام بخش من بوده است چون تلاش می‌کنم نخست با بازیکنانم دوست باشم و بعد مربی.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: