پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، تاتنهام که از زمان ورود ژوزه مورینیو در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته بود، این بار در خانه با دو گل مقابل چلسی مغلوب شد تا مورینیو بعد از شکست مقابل منچستریونایتد، در یک دیدار حیثیتی دیگر نیز شکست را تجربه کند.

این چلسی بود که بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو حمله در نهایت در دقیقه 11 به گل اول دست یافت. ویلیان روی پاس تئو کواچیچ در سمت چپ صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق و فنی به گوشه دروازه کپا را تسلیم کرد.

 

در دقیقه 20 و روی ارسال مارکوس آلونسو، تامی ابراهام بین دو مدافع تاتنهام با ضربه سر دروازه این تیم را تهدید کرد، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 28 و با ارسال سیسوکو، هری کین درون محوطه چلسی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از بالای دروازه کپا به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی شروع مجدد و سریع گازانیکا، هری کین ضدحمله ای سریع را طراحی کرد و ارسال زمینی او سون هیونگ مین را صاحب موقعیت کرد، اما ضربه این ستاره کره ای با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در لحظات پایانی نیمه اول و با خطای گازانیگا روی آلونسو، داور بعد از بازبینی صحنه حکم به اعلام پنالتی به سود چلسی داد که ویلیان موفق شد این موقعیت را تبدیل به گل کند و در نهایت نیمه اول با برتری 0-2 چلسی به پایان رسید.

چلسی نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی توسط تامی آبراهام به گل سوم هم دست یافت، اما این گل از سوی کمک داور آفساید اعلام شد.

در دقیقه 61 شرایط برای تاتنهام دشوارتر شد و سون هیونگ مین، ستاره کره ای این تیم به خاطر خطا روی آنتونی رودیگر از زمین اخراج شد. در ادامه تاتنهام که ده نفره شده بود، قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه چلسی نبود و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد.

در دقیقه 73 انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما شوت محکم او با اختلاف کمی از کنار دروازه تناتنهام به بیرون رفت.

در اواخر بازی و روی ارسال ویلیان، جیمز فرصت مناسب و خوبی برای زدن گل سوم چلسی داشت اما حضور به موقع آلدروایرد مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دقیقه 94 و روی پاس ویلیان، باتشوایی صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل سوم شد، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت چلسی در این دیدار با دو گل به برتری دست یابد.

منبع: ورزش سه

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: