پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، رئال مادرید سال 2019 را با تساوی خانگی بدون گل برابر بیلبائو به اتمام رساند که نتیجه مطلوبی برای هواداران نبود. با این تساوی، رئال دو امتیاز از بارسا عقب افتاد و باید تلاش کند تا این عقب افتادگی را در ادامه فصل جبران کند.

طبق رسم هر ساله امروز فلورنتینو پرز رئیس رئال، میزبان سرمربیان تیم های فوتبال و بسکتبال رئال و نیز کاپیتان های تیم بود. مارسلو نیز به عنوان کاپیتان دوم رئال در این جمع حاضر بود.

 

زین الدین زیدان در پیام کریسمسی خود برای هواداران رئال گفت:« می خواهیم به همین روند خوب مان در سال 2020 ادامه دهیم و نتایجی کسب کنیم که به ما اجازه دهند تا بتوانیم عناوین قهرمانی را به دست بیاوریم. هر کاری خواهیم کرد تا هواداران احساس غرور کنند. چیز بیشتری در سال جدید نمی خواهم چرا که همه بازیکنانم را با انگیزه و متعهد می بینم. این همان چیزی است که مطلوب نظر من، به عنوان مربی است.»

 

راموس نیز گفت:« در سال 2020 انتظار موفقیت های زیادی در عرصه حرفه ای برای رئال دارم و اینکه دچار مصدومیت نشوم. اینکه در هر سه رقابت لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری تا مقطع پایانی فصل امیدوار به قهرمانی باشیم. دوست داریم در پایان فصل شانس بالایی در هر سه جام داشته باشیم و از لحاظ شخصی نیز امیدوارم از مصدومیت در امان بمانم. اگر مصدومیت ها اجازه دهند، می خواهم در ا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: