پایگاه خبری خانه فوتبال:

واندا نارا، همسر جنجالی مائورو ایکاردی در مورد روملو لوکاکو، شماره نُه این فصل اینتر صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد روملو لوکاکو در همین چند ماه کوتاه حضور در اینتر به قدری درخشان بوده که کمتر کسی دیگر جای خالی مائورو ایکاردی را در ترکیب نراتزوری حس می کند. اما واندا نارا معتقد است بازیکنی که حالا به جای همسرش شماره نه اینتر را بر تن می کند، به خاطر ناکامی در درخشش در لیگ قهرمانان باید مرحله حدفی را در تلویزیون تماشا کند.

لوکاکو

واندا نارا گفت: "خوشحال می شوم عملکرد لوکاکو را در بازی های بزرگ هم ببینید. او در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی نکرده و به همین دلیل بازی های مرحله حذفی این تورنمنت را از طریق تلویزیون تماشا خواهد کرد.

 

من فکر می کنم آنتونیو کونته دارایی واقعی اینتر است و او بوده که باعث رقم خوردن چنین نتایجی شده است. فراموش نکنید کونته فقط سه بار توانسته هافبک های فیکس خود را از ابتدا در ترکیب اینتر قرار دهد. پس به نظر من این نتایج تاثیر حضور کونته است، اما ما می توانیم هفته به هفته نظر خود را تغییر بدهیم. لوکاکو بعد از لیگ قهرمانان اروپا مورد انتقاد قرار گرفته بود، حالا او مانند پدیده مورد ستایش است.

 

من هوادار اینتر هستم، اما نمی توانم بی احترامی را تحمل کنم زیرا ما در مورد شماره نه سابق صحبت می کنیم و من درست می گویم، زیرا من بازیکنی را با لباس شماره نه دیدم که 150 گل به ثمر رساند."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: