پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، افرادی که خرافاتی هستند بی‌شک صحنه‌های دیدار رئال و بیلبائو را نشانه‌ای از فعالیت‌های ماوراء الطبیعه می‌پندارند.

مهم نبود شاگردان «زین الدین زیدان» چقدر تلاش کردند زیرا آنان هرگز موفق نشدند قفل دروازه بیلبائو را باز کنند و حتی اگر «اونای سایمون» گلر این تیم هم درون دروازه نبود، تیرهای افقی و عمودی دستکش به دست آماده بودند.

رئالی‌ها در جریان تلاش‌های نافرجام خود برای رسیدن به گل، سه بار توپ را به تیر دروازه حریف کوبیدند: نخستین بار شوت کروس و سپس ضربات سر یوویچ و ناچو.

کهکشانی‌ها به آب و آتش زدند. آنان ۲۰ شوت به سمت دروازه حریف روانه کردند که ۱۰ تای آن درون چارچوب بود با این وجود شاگردان مرد فرانسوی باید با ۲ امتیاز کمتر از بارسلونای صدرنشین به تعطیلات کریسمس بروند. تنها تیمی که بیشتر از رئال تیر را هدف گرفته، اوساسونا با ۱۴ مورد است.

این در حالی است که بارسا و اتلتیکو مادرید از این حیث کمتر بدشانسی آورده و به ترتیب پنج و هفت ضربه آنان به تیر دروازه حریفان برخورد کرده است.

بدشانسی رئال به قیمت از دست رفتن ۹ امتیاز تمام شده

در صورتی که تلاش‌های نافرجام رئال به بار می‌نشست، مادریدی‌ها هم اکنون ۹ امتیاز بیشتر داشتند.

«کریم بنزما» بدشانس ترین کهکشانی بوده و به تنهایی پنج بار تیر را هدف گرفته و یوویچ با ۲ ضربه به تیر بعد از وی در رتبه دوم جای دارد.

در سوی دیگر میدان، تیرهای دروازه نقش کمتری در چارچوب «تیبو کورتوآ» و «آرئلوآ» ایفا کرده‌اند. در واقع در فصل جاری حریفان رئال تنها یک بار تیر دروازه این تیم را هدف گرفتند و آن هم به شکست ۲ بر یک آلاوز مقابل کهکشانی‌ها در ماه نوامبر و در سانتیاگو برنابئو مربوط می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: