پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، باشگاه تاتنهام هوادارش را محروم کردبه گزارش خبرورزشی، باشگاه تاتنهام اعلام کرد یک هوادار این تیم را که روز یکشنبه در جریان دیدار تاتنهام - چلسی در لیگ برتر، لیوانی به سمت کپا آریسابالاگا سنگربان چلسی پرتاب کرده بود را از حضور در ورزشگاه خانگی باشگاه منع کرده است.

دیدار دو تیم لندنی تاتنهام و چلسی که روز یکشنبه برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی‌ها به پایان رسید با جنجال‌های زیادی همراه بود که مهم‌ترین آن‌ها به توهین‌های نژادپرستانه به آنتونیو رودیگر مدافع چلسی بعد از برخورد او با هئونگ مین سون، ستاره تاتنهام برمی‌گشت. اما یکی دیگر از اتفاق‌های جنجالی این بازی پرتاب یک فنجان از روی سکو‌ها به سمت کپا دروازه‌بان چلسی بود.

باشگاه تاتنهام برای اینکه از فشار انتقاد‌ها به این باشگاه بکاهد اعلام کرد تحقیقاتش درباره توهین‌های نژادپرستانه ادامه دارد، ولی در عین حال، باشگاه علیه هواداری که به سمت کپا فنجان پرتاب کرده است تصمیمی جدی گرفته و حضور او در ورزشگاه را ممنوع کرده است.

در بیانیه باشگاه تاتنهام آمده: ما اعلام می‌کنیم که فردی که مسئول پرتاب فنجان به سمت کپا آریسابالاگا دروازه‌بان چلسی بود را شناسایی کرده و بلافاصله ورود او به ورزشگاه خانگی‌مان را ممنوع کردیم. ما در آینده نیز علیه هر کسی که چنین رفتاری داشته باشد به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: