پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، کیلیان امباپه پس از ظهور در صحنه فوتبال جهان در فصل17-2016 که با 26 گل زده نقشی کلیدی را در قهرمانی موناکو در لوشامپیونه ایفا کرد و با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت، پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد و در عوض به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن پاسخ مثبت داد.

در سه فصل گذشته امباپه تبدیل به بهترین گلزن پاریسی ها شده و البته همچنان شایعات زیادی در مورد انتقال او به رئال شنیده می شود.

چندی پیش بود که نایب رئیس سابق موناکو در مورد او گفت:« امباپه به من گفت که احساس می‌ کنم خیلی زود است به رئال بروم. تنها یک سال است که برای کشورم بازی کرده‌ام، من اهل پاریس هستم و دوست ندارم فرانسه را این‌گونه ترک کنم. می‌خواهم اینجا خودم را به عنوان یک بازیکن سطح بالا تثبیت کنم. رئال مادرید منتظر من خواهد ماند.»

 اخیرا و پس از اوج گرفتن اختلافات بین توماس توخل(سرمربی پی اس جی) و امباپه شایعات در مورد جدایی این بازیکن که تا 2022 قرارداد دارد شدت گرفت ولی در فرانسه معتقدند که سران پی اس جی در حال آماده کردن قرادادی جدید و ردنکردنی هستند تا ستاره جوان را از هرگونه جدایی منصرف کنند.

طبق ادعای نشریه لوپاریزین، در قرارداد جدید، دستمزد امباپه بالاتر از نیمار خواهد شد و او نفر شماره یک تیم برای پروژه های جاه طلبانه آتی خواهد بود. پی اس جی چند سال است که از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فراتر نمی رود و حریف دو ماه بعد این تیم در یک هشتم نهایی نیز بروسیا دورتموند خواهد بود.

پی اس جی برای صعود چشم به درخشش امباپه و البته نیمار دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: