پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، باشگاه‌های وستهام یونایتد انگلیس، جنوای ایتالیا و موناکوی فرانسه، سرمربیان خود را اخراج کردند تا نیمکت تیمشان را به افرادی جدید واگذار کنند.

تیم وستهام پس از شکست مقابل لسترسیتی، مانئول پیگرینی سرمربی شیلیایی و با تجربه اش را اخراج کرد. البته هنوز جانشینی برای این مربی ۶۶ ساله که سابقه هدایت تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی را هم دارد، انتخاب نشده و باید دید در بازی روز چهارشنبه این تیم مقابل بورنموث چه کسی رو نیمکت می‌نشیند.

وستهامی‌ها با هدایت پیگرینی این فصل عملکرد خوبی نداشتند و هر چند تیم‌های بزرگی مثل منچستریونایتد و چلسی را شکست دادند، اما با ۱۹ امتیاز در رتبه هفدهم جدول هستند و خطر سقوط تهدیدشان می‌کند.

باشگاه جنوا ایتالیا، تیاگو موتا سرمربی جوان و ۳۷ ساله اش را برکنار کرد تا نخستین تجربه حرفی‌ای مربگیری هافبک سابق تیم ملی ایتالیا، موفق نباشد و پس از تقریبا سه ماه از کار برکنار شود. داویده نیکولا سرمربی ۴۶ ساله و فصل گذشته تیم اودینزه جانشین موتا شد تا سومین سرمربی این فصل جنوا شود.

موتا ۱۰ بازی سرمربی جنوا بود و تنها ۲ برد کسب کرد و نتوانست تغییری در شرایط بد این تیم به وجود آورد. تیم ریشه دار شهر جنوا با ۱۱ امتیاز قعرنشین سری آ و در آستانه سقوط به سری بی است.

دیگر تغییر روی نیمکت تیم موناکوی فرانسه رخ داد و لئوناردو ژاردیم دوباره از هدایت شاهزاده‌های فرانسوی برکنار شد و روبرت مورنو جانشینش شد. ژاردیم که چند سال پیش دوره‌ای طلایی با موناکو را پشت سر گذاشت، فصل گذشته عملکردی بسیار ضعیف با این تیم داشت تا جایی که اخراج شد و تیری آنری جانشینش شد. نتایج ضعیف موناکو با آنری هم ادامه یافت تا دوباره ژاردیم به امید بازگشت روز‌های طلایی روی نیمکت این تیم بنشیند و جانشین آنری شود. البته آن روز‌ها دیگر تکرار و موناکو هم تیم قدرتمند قبلی نشد. موناکو با ژاردیم البته آنقدر بد نتیجه نگرفته بود و این تیم در رتبه هفتم جدول جای دارد که انگار برای مدیران موناکو قابل قبول نیست. روبرت مورنو سرمربی جوان و سابق تیم ملی اسپانیا هدایت موناکو را بر عهده گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: