پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، سیتیزن ها که در نیمه اول نمایش چندان خوبی ارائه ندادند، در نیمه دوم تبدیل به تیم همیشگی شدند و با دو گل سرخیو آگوئرو و کوین دی بروین موفق شدند شفلید را شکست دهند.

اولین فرصت بازی در دقیقه هشتم و برای شفلید ایجاد شد، اما ضربه سر رابینسون روی ارسال موسات راهی به دروازه منچسترسیتی نیافت. در دقیقه 17 ریاض محرز با حرکت انفرادی خودش را در مقابل دروازه شفلید صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ایگان با حضوری به موقع دروازه را نجات داد.

در اواسط نیمه دوم بود که شفلید توسط موسات به گل دست یافت، اما داور با تصمیمی بحث برانگیز و بعد از استناد به VAR این گل را مردود اعلام کرد تا جنجال های بازی های امشب تکمیل شود. در دقیقه 38 شفلید یک بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شد، اما این بار ضربه بسیچ از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول موسات با فراری تند و تیز تقریبا در موقعیتی تک به تک قرار گرفت، اما ضربه او به تور کناری دروازه براوو برخورد کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و اولین فرصت گلزنی برای این تیم ایجاد شد، اما ضربه کوین دی بروین با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 53 سیتی به شکل عجیبی به گل رسید. پاس بازیکنان شفلید به داور برخورد کرد و مقابل بازیکنان سیتی قرار گرفت تا پاس دی بروین، آگوئرو را با دروازه حریف تک به تک کند و او با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

دقایقی بعد و روی پاس استرلینگ، ریاض محرز در محوطه جریمه شفلید صاحب موقعیت شد اما توسط مدافعان حریف متوقف شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

اما در دقیقه 81 سیتی به گل دوم دست یافت. ریاض محرز صاحب توپ شده و در سمت چپ دی بروین را صاحب موقعیت گلزنی کرد و این ستاره بلژیکی با یک ضربه زمینی و دقیق موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 90 شفلید فاصله ای تا کم کردن اختلاف نداشت، اما ضربه سر شارپ بعد از برخورد به دیرک عرض دروازه براوو را طی کرد تا در نهایت سیتی با همان دو گل شفلید را مغلوب کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: