پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، کوین دی بروین یکی از بهترین استعدادهای جوان در فوتبال اروپاست که خیلی راحت از چلسی جدا شد و در ولفسبورگ درخشید تا تبدیل به بهترین پاسور این رقابت‌ها شود. دی بروین در ادامه به منچسترسیتی پیوست و توانست درخشش خود را در این تیم ادامه دهد تا چلسی افسوس بخورد چرا او را خیلی راحت از دست داده است.

کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی درباره حضور در چلسی و رفتنش از این تیم گفت: من دوست نداشتم بازیکن قرضی باشم و این را مسئولان چلسی می‌دانستند. وقتی در تیمی قرضی بازی می‌کنید و بعد از مدتی به تیم سابق خود بازمی‌گردید همه دوباره به توانایی شما تردید دارند و من دوست داشتم که بازی کنم و در ترکیب تیم قرار بگیرم. به همین خاطر از تیم خواستم که به من اجازه دهد تا از چلسی بروم و توانستم خودم را در ولفسبورگ ثابت کنم و به منچسترسیتی بروم. در چلسی هیچ فرصتی به من داده نشد و به همین خاطر تصمیم به رفتن از این تیم گرفتم.

او همچنین درباره حضور در جام جهانی قطر گفت: از الان زمان زیادی تا جام جهانی قطر باقی مانده است ولی بلژیک می‌خواهد در جام جهانی برای قهرمانی به میدان برود و از مدعیان جدی بالا بردن جام قهرمانی خواهد بود. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: