پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، امروز یوونتوس موفق شد با تکیه بر درخشش فوق العاده کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و هت تریک این بازیکن در اولین بازی سال جدید، با چهار گل کالیاری را مغلوب کرده و شروعی درخشان را در سال 2020 تجربه کند.

اما تصاویر جالبی از هنگام رسیدن بازیکنان یووتنوس به استادیوم پیش از دیدار مقابل کالیاری منتشر شده است. در این تصاویر مشخص است دستگاه پخش کننده موسیقی متعلق به رونالدو، یک آیپاد قدیمی بوده که در سال 2005 توسط کمپانی اپل منتشر شده و در سال 2017 نیز دیگر تولید آن متوقف شده است.

علیرغم تغییرات فراوان و ورود نمونه های بسیار پیشرفت تر به بازار، کریستیانو رونالدو هنوز ترجیح می دهد از این دستگاه قدیمی برای گوش فرا دادن به موسیقی استفاده کند و این رویه در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. به نظر می رسد رونالدو در روزهای حضور در منچستریونایتد و مقطعی که تازه این دستگاه وارد بازار شده بود آن را خریده و هنوز هم حفظ کرده است. رونالدو امروز در دیدار مقابل کالیاری نمایش فوق العاده ای داشت و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل، آمادگی خود برای تکرار روزهای درخشان سال گذشته را اعلام کند.

fhJMLGIhpLm8

XCAUipsM5tF3

 

fXd4RBodncZu

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: