پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، علیرضا جهانبخش پس از آقای گلی در اردیویسه هلند در تابستان ۲۰۱۸ راهی برایتون شد. جهانبخش فصل گذشته در اکثر بازی های برایتون حضور ثابت داشت اما به دلیل عملکرد دفاعی این تیم نتوانست قابلیت‌های خود را به خوبی نشان دهد. در فصل جدید اما شرایط به طور کلی برای جهانبخش تغییر کرد و این ستاره ایرانی با روی کار آمدن گراهام پاتر به یک نیمکت نشین محض در برایتون تبدیل شد.

با این وجود جهانبخش هرگز ناامید نشد و به تلاش کردن ادامه داد تا این که بالاخره و در بازی مقابل بورنموث به ترکیب اصلی برایتون راه یافت. جهانبخش در این بازی به خوبی پاسخ اعتماد گراهام پاتر را داد و علاوه بر گلزنی، عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت که به واسطه همین تک نمایش او موفق به جلب آرای هواداران برایتون برای دریافت این جایزه شده است ؛ اتفاقی که تنها به عملکردش در بازی بورنموث مربوط می شود. دو بازیکنی که برای بردن نظرسنجی با علیرضا رقابت داشتند، آرون موی استرالیایی(بازی بورنموث) و ماپای(بازی آرسنال) بودند.

ZzgLHCFmVCIA

 

AqUBuIYIDsmQ

 نکته جالب در این باره اما به هدیه باشگاه برایتون به علیرضا جهانبخش برمی گردد. این باشگاه انگلیسی به واسطه قراردادی که با شرکت پورش دارد، هر ماه به برنده این نظر سنجی یک دستگاه پورش پانامرا اهدا می کند.  پورشه پانامرا خودرویی است که برایتون امروز به عنوان جایزه بازیکن ماه این باشگاه به علیرضا جهانبخش اهدا کرد.

86B6u4jYkCGD

قیمت این خودرو حدود 134 هزار دلار است. مفت چنگ علیرضا که به درخشش خود در برایتون بعد از بازی بورنموث ادامه داده و قصد دارد تاریخ را در لیگ جزیره از نو بنویسد.

ستاره‌ی ملی پوش کشورمان که به واسطه درخشش خود برابر بورنموث اعتماد به نفس خود را باز یافته بود در بازی اول این باشگاه در سال جدید 2020 برابر چلسی هم عملکرد بی نظیری داشت و پس از ورود به زمین با یک ضربه قیچی برگردون گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه با یک پاس عرضی هم تیمی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که واکنش کپا مانع از ثبت اولین پاس گل جهانبخش برای برایتون شد، گل تماشایی او به احتمال زیاد جزو نامزدهای گل برتر ماه لیگ برتر انگلیس قرار خواهد گرفت و این امکان برای علیرضا وجود دارد که عملکرد او برابر چلسی که منجر به کسب اولین امتیاز برایتون برابر چلسی در تاریخ این باشگاه شدبازهم نام او را در جمع نامزدهای جایزه ماهانه "بهترین نمایش" اینبار در ماه ژانویه قرار دهد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: