پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، رئال مادرید و والنسیا امشب در جده اولین بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد. رئال در حالی پای به این مسابقه خواهد گذاشت که کریم بنزما را به دلیل مصدومیت و گرت بیل را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« با وجود غایبانی که داریم اما حسم نسبت به این بازی خوب است و شرایط تیم را مطلوب می بینم. در هر صورت این اتفاقی است که رخ داده  و باید با آن کنار بیاییم. ما تیمی باکیفیت هستیم و با تعداد زیادی بازیکن خوب که می توانند جای غایبان را پر کنند. حالا نوبت بازیکنانی است که کمتر به آنها بازی رسیده تا توانایی های شان را اثبات کنند.

لوکا یوویچ یک گزینه کاملا منطقی برای خط حمله است و او را قوی و آماده می بینم. باید در مورد او آسوده خاطر بود. یوویچ 21 سال دارد و به تازگی به رئال پیوسته و در حال یادگیری است. یوویچ بازیکن بسیار خوبی است و مطمئنم که برای ما گل های زیادی خواهد زد. روی او حساب کرده ایم و گفتم که باید به وی زمان داد.»

MBGLClItRjOL

فینال احتمالی:« نگاهم فقط به بازی با والنسیا است و روی همین بازی تمرکز کرده ایم. ما شانس اول صعود به فینال نیستیم و بازی 50-50 است.»

گرت بیل در فینال احتمالی:« مشخص نیست و باید دید که نظر تیم پزشکی در مورد او چه خواهد بود.»

سوپرکاپ در عربستان:« در هر صورت ما باید خودمان را با هر شرایطی وفق دهیم و حالا در عربستان هستیم. بازی قبلی با والنسیا در لالیگا؟ هر بازی دنیای خودش را دارد و هر دو الان در خارج از خانه هستیم. والنسیا هم غایبانی دارد و باید بگویم که ذهنیت تیمی ما یک درصد هم تغییر نکرده است. از حضور در این رقابت ها خوشحالیم و اینجا برای تفریح نیامده ایم. در زمین و برابر یک تیم خوب، همه توان مان را خواهیم گذاشت. برای پیروزی بر والنسیا باید بهترین نمایش تان را ارائه دهید. این اولین بار است که در عربستان هستم و از این بابت خوشحالم. اینجا از ما به خوبی استقبال شده است.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: