پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، 9 سال پیش در جریان بازی لیورپول و منچستریونایتد، پاتریس اورا مدعی شد که لوئیس سوارز بازیکن وقت لیورپول به وی توهین نژادپرستانه کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس سوارز را هشت جلسه از همراهی لیورپول محروم کرد و عجیب اینکه بازیکنان لیورپول به شکلی همه جانبه از سوارز حمایت کردند و در بازی بعدی با پیراهن هایی که نام سوارز روی آنها حک شده بود، وارد زمین شدند.

لیورپول هرگز از اورا عذرخواهی نکرد اما ستاره فرانسوی شب گذشته در اسکای اسپورتس فاش ساخت که پیتر مور مدیر اجرایی باشگاه لیورپول با ارسال نامه ای از وی عذرخواهی کرده است.

او در این رابطه گفت:« یک نامه از شخص پیتر مور دریافت کردم که واقعا من را منقلب کرد. او نوشته بود که دوست داشت این نامه را زودتر ارسال می کرد و اینکه امیدوار است هنوز برای عذرخواهی دیر نشده باشد. نوشته او واقعا من را تحت تاثیر قرار داد چرا که در طول سال ها از آن اتفاق سرخورده بودم.

حالا می توانم بگویم که انسان های صادقی در لیورپول مشغول کار هستند و این باشگاه نشان داد که در سطح اول جهانی از لحاظ مدیریت قرار دارد. البته در پاسخ از مور تشکر کردم ولی به او گفتم که امیدوارم که قهرمان لیگ نشوید.»

جیمی کاراگر اسطوره لیورپول نیز که در آن مقطع به حمایت از سوارز پرداخته بود، گفت:« قبول دارم که اشتباه بزرگی مرتکب شدیم و در این شکی نیست.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: