پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، درحالی‌که بارسلونا برای پر کردن جای خالی لوئیس سوارز به شدت به دنبال جذب یک مهاجم کارکشته و با قیمت معقول می‌گردد روزنامه کاتالان اسپورت می‌گوید تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش و آقای گل بوندس‌لیگا از شانس زیادی برای پیوستن به بلوگرانا برخوردار است.

pB7LlVQJdSf2

بر اساس این گزارش مدیریت بارسلونا ابتدا قصد نداشت در ماه ژانویه برای جذب مهاجم اقدام کند ولی مصدومیت شدید لوئیس سوارز و اعلام پزشکان مبنی بر اینکه او چهار ماه قادر به بازی برای این تیم نخواهد بود باعث شد هیات مدیره بارسا سیاستی دیگر را در پیش بگیرد.

بارسا کار ساده‌ای در پیش ندارد چون از یک سو به دنبال کسی است که در بدو ورود بتواند برای این  تیم گلزنی کند، تجربه بین‌المللی داشته باشد و قیمتش خیلی بالا نباشد. آن هم در شرایطی که تیم های بزرگ اروپایی اصلا حاضر نیستند در این زمان از فصل مهاجمین کاربلد خود را از دست بدهند.

بارسا اما توجه خود را به ستاره‌ای جلب کرده که با این شرایط همخوانی دارد. تیمو ورنر، مهاجم 23ساله لایپزیش که آمار خارق‌العاده‌ای دارد. او تا این لحظه در 18 بازی تیمش در بوندس‌لیگا 20 گل به ثمر رسانده و صدرنشین جدول بهترین گلزنان این لیگ است. البته ورنر با رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به صورت مشترک در صدر جدول قرار دارد.

8etFs1jWwF5Z

ورنر در کل لیگ های اروپایی تنها بعد از ایموبیله، مهاجم استثنایی لاتزیو که تا اینجا 23 گل به ثمر رسانده دومین گلزن برتر این فصل فوتبال اروپا بوده و گفته می‌شود یورگن کلوپ و لیورپول او را برای تابستان آتی در نظر گرفته‌اند.

ورنر که بازیکن تیم ملی آلمان هم هست به گزارش اسپورت ممکن است با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو راهی بارسا شود. البته اسپورت در ادامه متذکر می‌شود که این نظر خوشبینانه‌ای است چرا که ورنر تابستان گذشته با لایپزیش قراردادی امضا کرده که بند آزادسازی 60 میلیون یورویی دارد.

بارسا اما نمی‌خواهد در ماه ژانویه ولخرجی کند. یکی از دلایل بارسا برای این سیاست تجربه سال گذشته این تیم است. زمانی که بواتنگ به بارسا منتقل شد و به قول هواداران یکی از بدترین خریدهای سال‌های اخیر بارسا رقم خورد. مهاجمی که ژانویه گذشته به بارسا آمد ولی تا این لحظه حتی نتوانسته یک گل با پیراهن این تیم به ثمر برساند.

نام دیگری که در محافل نزدیک به بارسلونا به عنوان جانشین سوارز مطرح شده کریستوف پیونتک مهاجم لهستانی آث میلان است. البته اسپورت به نقل از منابع خود می‌گوید بخش ورزشی باشگاه بارسا به رهبری اریک آبیدال و رامون پلانس که می‌توانند در مورد خرید بازیکن تصمیم‌گیری کنند علاقه زیادی به پیونتک نداشته و بیشتر تیمو ورنر را برای این پست مناسب می‌دانند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: