پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، پس از مرگ درناک کوبی برایانت شاهد ظهورنوستراداموس در توییتر بودیم! ماجرا از این قرار است که شخصی در سال 2012 در توییتر خود پیشبینی کرده که کوبی برایانت در سقوط هلیکوپتر جان خود را از دست خواهد داد. 

ویژه:

عکس عجیب مهناز افشار

عکس جذاب ملیکا شریفی نیا 

عکس خاص لیندا کیانی

1WkTlGS58kOS

این توییت به شدت در حال دست به دست شدن است. صاحب این اکانت اکنون با سیلی از درخواست‌ها مواجه است که از او می‌خواهند راجع به موضوعات مختلف و مرگ دیگر افراد پیشبینی کند.

البته در ابتدا صحت تاریخ این توییت شک و شبهاتی نیز وارد شد.

توییتر برنامه یا دستگاهی را که با آن توییت شده در زیر توییت درج می‌کند. در زیر این توییت نوشته شده که با ‌برنامه‌ی Carbon این توییت ارسال شده. در سال ۲۰۱۲ نسخه‌ی ۲.۵ برنامه Carbon هنوز در دسترس نبوده. 

ظن این می‌رفت که تاریخ این توییت دستکاری شده باشد و یا صاحب اکانت باگی را در توییتر یافته باشد. با بررسی بیشتر مشخص شد که زیر توییت‌های دیگر این کاربر در همان زمان نیز نام همین ورژن از برنامه‌ی Carbon درج می‌شود.

در پایان گفته شد که از آنجایی که توییتر تنها یک‌ سال است که دستگاه مورد استفاده‌ی کاربران را زیر توییت درج می‌کند، احتمالا سیستم تلفن همراه، کامپیوتر و یا برنامه‌ای که کاربر در حال حاضر از آن استفاده می‌کند را زیر توییت‌های قدیمی نیز درج می‌کند.

پس از این تحقیق گسترده که البته هنوز به شکل کامل این کاربر را از اتهام دستکاری تاریخ مبرا نکرده، عده‌ای بیش از پیش از درست از آب درآمدن این پیشبینی هیجان‌زده شدند.

اما حقیقت این است که نه گوی کریستالی در کار است و نه پیشبینی و نه نوستراداموسی.

کوبی برایانت سال‌ها بود که در تمام سفرهای بین شهری و حتی درون شهری خود از هلی‌کوپتر شخصی‌اش استفاده می‌کرد. موضوعی که حتی مورد انتقاد هواداران این اسطوره‌ی NBA قرار گرفته بود.

Y4V9VIKkpA1C

حتی کارتونی هم در فضای مجازی منتشر شده که در سال 2017 سقوط هلیکوپتر کوبی و مرگ او در آن به طنز به نمایش درآمده است.

CdQKIG7wUsGr

اما کاربر توییتر که طریقه‌ی مرگ کوبی را 8 سال پیش پیشبینی کرده بود خودش از هواداران این ستاره‌ی فقید بود و از زمان انتشار خبر اوقات سختی را می‌گذراند. او بارها توییت کرده که امکان ندارد چنین اتفاقی افتاده باشد.

BTGq5ezIgEAx

و در نهایت نوشته: بخشی از روح من امروز مرد. کوبی بخش عظیمی از زندگی من بوده و هست. او حجم عظیمی از خوشی، عشق، لبخند و حالا اشک و درد را به این دنیا آورد. الگو، مرشد، قهرمان و تا ابد اسطوره. روحتان قرین رحمت کوبی و جی‌جی.

5uPWdVk8ChOQ

پیشبینی سقوط هلیکوپتر کوبی که سفرهای زیادی را در هر سال تجربه می‌کرد، تنها تیری بود در تاریکی. تیری که از بخت بد این ستاره‌ی فقید، دیشب به نشان نشست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: