پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ترتیب بازی‌های خانگی باشگاه‌های چینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل شیوع یک تاج ویروس جدید در کشور تغییر داده است.

این اقدام پس از مشورت با اتحادیه فوتبال چین (CFA) انجام می‌شود و به این معنی است که در سه مسابقه اول چهار باشگاه چینی (که در حکم بازی‌های خانگی بود) در خانه حریفان برگزار خواهد شد و برای بازی‌های خانگی آن‌ها دوباره برنامه ریزی صورت خواهد گرفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای گفت: "این تصمیم که با همکاری باشگاه‌های رقیب از گروه‌های مربوطه گرفته شده است، اقدامی پیشگیرانه برای اطمینان از ایمنی و سلامت همه بازیکنان و تیم‌های شرکت کننده است. "

طبق برنامه اصلاح شده، «بیجینگ گوان» اولین بازی خود را ۱۱ فوریه در خانه اف سی سئول انجام می‌دهد و روز ۳ مارس به دیدار ملبورن ویکتوری می‌رود.

دیدار دوم شانگ‌های SIPG روز ۱۹ فوریه در خانه جئنبوک موتورز کره جنوبی برگزار می‌شود و پس از آن با یوکوهاما مارینوس روبرو می‌شود، در حالی که شانگ‌های شنهوا برای دیدار دوم خود در ۱۸ فوریه به مصاف اولسان هیوندای می‌رود.

گوانگژو اورگراند قهرمان سوپر لیگ چین در تاریخ ۱۲ فوریه برای رویارویی با سووان بلو وینگزبه کره جنوبی سفر خواهد کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود که پیش از تصمیم گیری در مورد بازی‌های خانگی باشگاه‌های چینی در سه مسابقه بعدی، وضعیت را بررسی خواهد کرد.

شانگ‌های SIPG با پیروزی در یک بازی پلی آف مقابل بوریرام یونایتد تایلند وارد مرحله گروهی شد، مسابقه‌ای که روز سه شنبه پشت در‌های بسته برگزار شد تا احتمال ابتلا به ویروس کرونا را کاهش دهد.

شیوع این ویروس منجر به کشته شدن بیش از ۱۳۰ نفر و ابتلای ۶ هزار نفر دیگر شده است، شیوع این ویروس اواخر سال گذشته از ووهان در استان مرکزی هوبی شروع شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: