پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، پس از این که سایت WeAreBrighton طبق روال هر ماه خود برای انتخاب برترین بازیکن ماه ژانویه پنج گزینه از میان بازیکنان برایتون را انتخاب و معرفی کرد هجوم گسترده کاربران ایرانی به این نظرسنجی باعث شد تا علیرضا جهانبخش تا به این جا با اختلاف فاحش و غیرمنتظره به عنوان بهترین بازیکن ژانویه 2020 برایتون معرفی شده باشد؛ هر چند که این نظر سنجی تال 24 ساعت دیگر ادامه خواهد داشت اما با توجه به این آرا باید انتخاب شدن جهانبخش را قطعی تلقی کرد.


در گزارشی که این سایت از نتایج نظرسنجی منتشر کرد، آمده است:« برای اولین بار بعد از آوریل 2019 که رایان بابل هلندی ستاره فولام توانست آماری بالاتر از حد انتظار به خاطر درخشش با پیراهن تیمش ثبت کند، علیرضا جهانبخش تا به این لحظه با حضور طرفدارانش در ایران رکورد 82.45 درصد شرکت کنندگان در انتخاب برترین بازیکن ماه ژانویه را به خود اختصاص داده است تا مزد تلاش های چندماهه خود را بگیرد».

 


در ادامه گزارش نویسنده با اشاره به روزهای سختی که ستاره ایرانی گذراند، آورده:«جمله عادلانه در خصوص جهانبخش بدون اشاره به حضور گسترده طرفدارانش در ایران عملکرد درخشان او در ماه میلادی گذشته بود جایی که بهترین گل های تاریخ برایتون را به نام خود ثبت کرد. از سریع ترین گل تاریخ باشگاه در لیگ برتر مقابل بورنموث و ضربه دیدنی مقابل چلسی که کاندیدای گل فصل هم می تواند قلمداد شود. پس زیاد هم دور از انتظار نبود که او بتواند در نظرسنجی این عنوان را در ماه ژانویه به خود اختصاص دهد».


جهانبخش تا قبل از 28 دسامبر 2019 یک دقیقه هم در لیگ برتر برای برایتون به میدان نرفته بود اما تلاش ها و انگیزه بالای او باعث شد تا این فرصت نصیبش شود و گراهام پاتر با اعتماد دوباره به توانایی این ستاره ایرانی حساب خاصی روی او باز کند. 

 

در نظرسنجی صورت گرفته با حضور گسترده کاربران ایرانی، علیرضا جهانبخش تا این لحظهبا اختلافی فاحش که در جدول منتشر شده گویاست توانسته عنوان برترین بازیکن ماه ژآنویه 2020 را به خود اختصاص دهد. این نظر سنجی 24 ساعت دیگر ادامه خواهد  داشت.

 

 

نکته قابل توجه دیگر این که چند روز پیش گل علیرضا جهانبخش به چلسی نیز به عنوان نامزد گل ماه لیگ برتر انگلیس معرفی شد و او برای کسب این جایزه نیز با توجه به گل خارق العاده اش شانس زیادی خواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: