پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، از دو هفته قبل و با آغاز دور جدید تمرینات باشگاه الشرطه بعد از وقفه زمستانی دیگر خبری از صفا هادی ستاره 21 ساله و ملی پوش در جمع بازیکنان تیم نشد. غیبت های ادامه دار این بازیکن سرشناس سرانجام به جایی ختم شد که رسانه ها از سفر او به ترکیه برای عقد قرارداد با باشگاهی روسی نوشتند.

صفا هادی که جزو کلیدی ترین مهره های اولین رقیب آسیایی استقلال قلمداد می شود در حالی این روزها در ترکیه در انتظار صدور روادید سفر و کار در روسیه برای نهایی کردن قرارداد خود به عنوان جدیدترین لژیونر عراق است که رسانه های بغداد از تشکیل پرونده حقوقی باشگاه الشرطه در خصوص غیبت های غیر موجه این بازیکن خبر می دهند.

به نوشته العراق الیوم باشگاه الشرطه با ارسال شکوائیه خود به فدراسیون فوتبال عراق ادعا کرده هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه خارجی برای صفا هادی دریافت نکرده و این بازیکن نزدیک به 10 روز است بدون دلیل خاصی غیبت دارد. این پرونده حقوقی آن هم در فاصله 72 ساعت تا بازی با استقلال حسابی اردوی الشرطه را تحت الشعاع قرار داده است تا جایی که ایلیچیچ سرمربی صرب این تیم خواستار از بین رفتن حاشیه های غیبت صفا هادی شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: