پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال،، بوروسیا دورتموند در دیدار برابر آینتراخت فرانکفورت توانست با چهار گل به پیروزی برسد. دورتموند در دو دیدار اخیر خود در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان هفت گل دریافت کرده بود اما برابر فرانکفورت نه تنها گلی دریافت نکرد بلکه چهار گل هم به ثمر رساند تا خود را موقتا به یک قدمی صدر جدول رده بندی برساند.

لوسیان فاوره بعد از بازی گفت: به شدت از عملکرد تیم راضی هستم به ویژه اینکه موفق شدیم که دروازه خود را بسته نگه داریم و این بسیار مهم است.

او ادامه داد: بازیکنان در این دیدار با آرامش و تمرکز بالایی بازی کردند. ما برای نزدیک شدن به دروازه حریف صبور و با حوصله بودیم و این باعث شد تا این پیروزی پر گل و قاطع را به دست آوریم. امیدوارم که در دیدارهای بعدی هم خوب ظاهر شویم.

فاوره درباره تعویض امره چان گفت: او نتوانست به بازی ادامه دهد و به همین خاطر تعویض شد. با وجود آنکه امره چان به تازگی به تیم اضافه شده اما خوب بازی می‌کند و تلاش زیادی از خود نشان داد.

دورتموند با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۴۲ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین و البته یک بازی بیشتر در رده دوم قرار گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: