پایگاه خبری خانه فوتبال:

 ناامیدی از فتح لیگ برتر در همین اواسط فصل باعث شد اخباری در مورد احتمال جدایی پپ گواردیولا از سیتی در تابستان سال 2020 به گوش برسد و خود او نیز چندی قبل در اظهارنظری جالب مدعی شد در صورت حذف مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان، سران سیتی حکم اخراج او را صادر خواهند کرد.
اما حکم مهم و دیشب یوفا حالا ممکن است تغییر بزرگی را در آینده کاری پپ گواردیولا رقم بزند. یوفا دیشب خبر از محرومیت دو ساله منچسترسیتی از لیگ قهرمانان داد و در چنین شرایطی بعید است گواردیولا روی نیمکت تیمی حضور یابد که از شانس قهرمانی در اروپا برخوردار نیست و بعید است ستاره بزرگی حاضر به انتقال به این تیم باشد.
اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد حالا یوونتوس شانس اول برای عقد قرارداد همکاری پپ گواردیولا به شمار می آید. بیانکونری تابستان سال قبل و پیش از آغاز کار با مائوریتسیو ساری نیز تا لحظه آخر منتظر گواردیولا و البته صدور این حکم بود، اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و آنها کارشان با سرمربی ایتالیایی را شروع کردند.
علیرغم ادعای سیتی مبنی بر شکایت به CAS، حتی در صورت کاهش محرومیت به یک سال نیز بعید است پپ گواردیولا علاقه ای به ماندن در لیگ برتر داشته باشد. علیرغم مطرح شدن نام تیم هایی چون پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ، یوونتوس همچنان شانس اول همکاری با پپ گواردیولا بوده و ممکن است به زودی شاهد حضور این سرمربی در سری آ باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: