پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مدافع جوان لیورپول در ماه های اخیر نقش مهمی در عملکرد درخشان لیورپول ایفا کرده و در حال حاضر نیز موفق به ارسال ده پاس گل در این فصل لیگ برتر شده است. کافو که خودش یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ فوتبال به شمار می آمد، مدعی شد ترنت الکساندر آرنولد می تواند در آینده جایزه توپ طلا را از آن خود کند.

کافو گفت: "من تصور می کنم ترنت الکساندر آرنولد در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان جهان به شمار می آید و در این مورد تردیدی وجود ندارد. این بازیکن پتانسیل بالایی دارد و من شباهت های زیادی بین سبک بازی آرنولد و خودم در دورانی که در مستطیل سبز حضور داشتم، پیدا می کنم. از نظر من نوعی غریزه برزیلی در نوع بازی آرنولد دیده می شود.

توصیه من به آرنولد ساده است؛ سعی کن همین روندی را که در سال های اخیر در پیش گرفته ای در آینده نیز تکرار کنی. آرنولد نباید هیچوقت سبک بازی اش را تغییر دهد و حتی اگر گاهی هم دچار اشتباهاتی شد، همین روند را در آینده نیز تکرار کند. از نظر من آرنولد هر آنچه یک بازیکن برای فتح جایزه توپ طلا لازم دارد را در خود داشته و می تواند برنده این جایزه شود. ما باید تلاش کنیم این الگو و روند که همیشه توپ طلا باید به مهاجمان و بازیکنان گلزن تعلق یابد را تغییر دهیم."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: