پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، در حقیقت ۲۵ بهمن برابر با ۱۴ فوریه روز ولنتاین یا همان روز عشق است که مردم در ساسر جهان این روز خاص را جشن گرفته و برای کسی که دوستش دارند هدیه های در نظر می گیرند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا نیز این روز خاص را به همسرش آنتونلا تبریک گفته و او را غافلگیر کرده است. در ادامه جزئیات سورپرایز لیونل مسی را مشاهده کنید

سورپرایز لیونل مسی برای همسرش

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، تلاش کرد که در روز جهانی عشق همسرش را که سال های طولانی در کنار یکدیگر بودند با روشی رمانتیک و جذاب سوپرایز کند.

آنتونلا روکوزو که در سال ۲۰۱۷ با لیونل مسی ازدواج کرد از قدیمی ترین دوستان این بازیکن به شمار می رفت و گفته می شود که این دو نفر از کودکی علاقه خاصی به یکدیگر داشتند و در نهایت تصمیم گرفتند که با یکدیگر ازدواج کنند.

 

surprise-lionel-messi-for-his-wife

مسی بارها در مصاحبه های مختلف اعلام کرده که آنتونلا را از ۵ سالگی او می شناخته و به او علاقمند بوده است. این موضوعات نشان می دهد که این دو نفر ولنتاین های زیادی را در کنار یکدیگر گذرانده اند با این حال فوق ستاره تیم ملی آرژانتین همچنان تلاش می کند که هر سال همسر خود را سوپرایز کرده و علاقه خود را به او نشان دهد.

surprise-lionel-messi-for-his-wife-2-600x564

لیونل مسی در کنار همسر و پسرانش

این بازیکن امسال اتاقی را برای همسرش آماده کرد که از بادکنک های سفید و قرمز پر شده و همچنین شکلات ها و عروسک و گل های زیادی نیز در آن وجود داشت. او همچنین پیامی با گلبرگ های قرمز برای او نوشته بود که به معنای دوستت دارم، بود. آنتونلا عکسی از این اتاق را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: