پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال،  ۲ بازی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ با تیم‌های ملی ایران و عراق در ماه آینده میلادی تحت تاثیر گسترس جهانی ویروس کرونا قرار گرفته است. هنگ‌کنگ ابتدا روز ۷ فرودین میهمان ایران است و ۵ روز بعد باید در خانه از عراق میزبانی کند. با این وجود برگزاری این بازی‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا به خطر افتاده است.

ون دارون، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ در واکنش به لغو احتمالی بازی با ایران به خاطر شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: به دلیل اینکه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ تغییر جدیدی در زمانبندی دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ ایجاد نکرده‌اند تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ طبق برنامه قبلی برای برگزاری با ایران راهی این کشور خواهد شد. این بازی طبق برنامه در تهران برگزار می‌شود و من هنوز با سرمربی تیم ملی هنگ‌کنگ درباره هماهنگی‌های این بازی ملاقات نکردم، البته تاکنون خبر بدی برای بازی با ایران به دست من نرسید و بنابراین ما طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

وی درباره درخواست عراقی‌ها برای لغو بازی با هنگ‌کنگ گفت: فدراسیون فوتبال عراق فهرست بازیکنان و دیگر کادر تیم ملی این کشور را برای دریافت ویزای هنگ‌کنگ به ما ارسال کرده است. این نشان‌دهنده آن است که آن‌ها مایل به برگزاری این دیدار در هنگ‌کنگ به جای کشور دیگری هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: