پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، یوونتوس در دیدار مقابل لیون حتی یک ضربه نیز درون چارچوب حریف فرانسوی نداشت و با قبول شکست 0-1، شرایط این تیم برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان دشوار شد. مائوریتسیو ساری معتقد است عملکرد بازیکنانش در زمین با تمرینات متفاوت بوده و او دلیل رخ دادن برخی اتفاقات را درک نمی کند.

مائوریتسیو ساری گفت: "توضیح دادن چرایی اتفاقات دشوار است، اما ما در نیمه اول خیلی کند توپ را به حرکت درمی آوردیم و طبیعتا حریف در این شرایط پرس کرده، توپربایی می کرد و حتی به گل هم رسید. ما هنگام حمله کردن فاقد اراده بودیم و به مدت 15 دقیقه در دفاع نیز همین شرایط تکرار شد. البته ما بدشانس هم بودیم، زیرا وقتی ماتیس دی لیخت به علت مصدومیت بیرون بود دروازه مان باز شد.

نیمه دوم شرایط بهتر بود، اما صادقانه این نمایش برای موفقیت در یک بازی لیگ قهرمانان کافی نیست. من نمی دانم چرا نمی توانم به بازیکنان بفهمانم که سرعت در حرکات سریع اهمیت زیادی دارد. این موضوع مهم و اساسی است، ما همچنان روی آن کار خواهیم کرد و دیر یا زود این مفهوم در ذهن بازیکن قرار خواهد گرفت.

من بارها به بازیکنانم این موضوع را توضیح دادم، اما بسیاری از بازیکنان توپ را آرام حرکت می دادند و به همین دلیل توپ به سمت اشتباه می رفت. ما دیروز تمرین داشتیم و توپ با سرعت دو برابر سریعتر از امشب در حال حرکت بود.

این بر خلاف آنچه باید اتفاق بیفتد است. اخیرا ما عملکرد متفاوتی با تمرینات داریم. من نمی توانم درک کنم که چرا توپ در تمرین دو برابر سریعتر از شرایط مسابقه در حرکت بود. شرایط نیمه دوم بهتر بود زیرا از این حیث پیشرفت کردیم، در حرکت بدون توپ شرایط بهبود یافت و به همین دلیل خصوصا در دقایق پایانی حریف را به عقب راندیم."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: