پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، تیم کرول دروازه‌بان نوریچ در بازی دیشب این تیم مقابل تاتنهام در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انگلیس فرشته نجات‌بخش نوریچ بود که با دفع دو ضربه پنالتی تاتنهامی‌ها مهمترین نقش را در صعود تیمش و عبور از شاگردان ژوزه مورینیو داشت.

نکته جالب اما درباره تیم کرول این بود که او پیش از شروع ضربات پنالتی قمقمه‌ای که اسم پنالتی‌زن‌های تاتنهام و پیش‌بینی اینکه هر یک از آنها احتمالا پنالتی‌شان را به کدام سمت دروازه شلیک خواهند کرد در دست داشت.

8LfuEwwhUWX9

بعد از تساوی 1-1 دو تیم در وقتهای قانونی، نوریچ به لطف درخشش کرول موفق شد شاگردان مورینیو را 3-2 شکست دهد و حالا در مرحله بعدی باید به مصاف دربی یا منچستریونایتد برود.

گزارشگران تلویزیونی بازی در زمان ضربات پنالتی از آنچه وقت‌کشی تیم کرول می‌دانستند انتقاد می‌کردند ولی شاید او به لطف همین تاکتیک یا به لطف قمقمه‌ای که در اختیار داشت موفق شد دو پنالتی را دفع کند و تیمش را به مرحله بعدی برساند. کرول ضربات تروی پروت و گدسون فرناندس را دفع کرد و اریک لاملا هم ضربه خود را به تیر دروازه نوریچ کوبید.

T7KYoBLnBZiR

این دروازه‌بان هلندی که در جام جهانی 2014 هم زمانی که محافظت از دروازه تیم ملی کشورش را به عهده داشت برای نارنجی‌پوشان پنالتی گرفته بود پیش از این هم گفته بود رویای کودکی‌اش این بوده به دروازه‌بانی پنالتی‌گیر تبدیل شود که همه او را به عنوان متخصص مهار ضربات پنالتی بشناسند.

yQdELmbdaZg8

تیم کرول بعد از درخشش در ضربات پنالتی و صعود تیمش به مرحله بعدی درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت از دروازه خود تا آن سوی استادیوم تاتنهام دوید تا در جشن و شادی 9هزار هوادار نوریچ که به لندن آمده بودند شرکت کند.

OIczZCZfke17

کرول در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من از وقتی بچه بودم دلم می‌خواست پنالتی بگیرم و در بازی‌های حساس با گرفتن پنالتی تیمم را به مراحل بالاتر برسانم. برای همین امروز خیلی احساساتی هستم و خوشحالم. در پنالتی اول هم خیلی نزدیک بود که توپ را بگیرم. فکر کنم بر اساس آنچه روی قمقمه‌ام نوشته شده بود یکی  از بازیکنها را اشتباه کردم ولی از این اتفاق‌ها در ضربات پنالتی می‌افتد چون آدرنالین در این لحظات در اوج است و تمرکز واقعا دشوار می‌شود".

6QrIL0nvuXlO

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: