پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته بیست و هفتم لالیگا ۲ بر یک مغلوب رئال بتیس شد. زین الدین زیدان پس از این شکست گفت: ما بازی بدی به نمایش گذاشتیم. نه در نیمه اول و نه در نیمه دوم خوب بازی کردیم. اشتباهات زیادی داشتیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم. زمانی که در سطح خود ظاهر نشوید شرایط سخت می‌شود.

سرمربی رئال مادرید افزود: در همه بخش‌ها بد بودیم. بدترین بازی فصل ما بود. انرژی و مالکیت توپ نداشتیم و جنگنده ظاهر نشدیم‌. شب بدی بود. چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. من مسئول این بازی هستم. نباید دیوانه شد اما نمی‌توانیم خوشحال باشیم.

سرمربی فرانسوی در ادامه اظهار کرد: شروع بدی داشتیم. نیمه نخست می‌توانست بد شروع شود اما ۴۵ دقیقه فرصت داشتیم تا شرایط را عوض کنیم که نتوانستیم این کار را انجام دهیم. توضیحی وجود ندارد. با این حال باید ادامه بدهیم. همیشه راه حل وجود دارد. تا به امروز فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. نکته خوب و بد وجود دارد اما می‌توانیم به جلو پیش برویم. شایسته پیروزی برابر بتیس نبودیم. باید همه چیز را بررسی کنیم.

رئال مادرید با این شکست صدر جدول را از دست داد. اختلاف این تیم با بارسلونا تنها دو امتیاز است و می‌تواند در بازی‌های باقی مانده جبران کند. زیدان درباره شانس قهرمانی تیمش اظهار کرد: یازده بازی باقی مانده است و برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید. شکست برابر بتیس به معنای از دست رفتن لالیگا نبود. بازی به نمایش نگذاشتیم که پیروز شویم. 

سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: بازیکنانم پاسخگوی چیزی نیستند. من تا سر حد مرگ‌از آنها دفاع می‌کنم. مسئول این باخت من هستم. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: