پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، ورود کرونا به قاره سبز باعث شد لیگ‌های اروپا یک به یک به حالت تعلیق دربیاید. در این بین تیم‌ها تمرینات خود را تعطیل کرده و به بازیکنان خود توصیه کرده‌اند تا در خانه بمانند و قرنطینه شوند. این قرنطینه خانگی باعث شده بازیکنان دوباره به زندگی عادی برگشته و حضور کنار خانواده را به شکلی متفاوت‌تر از قبل تجربه کنند. اگر می‌خواهید بدانید که ستاره‌های محبوب‌تان این روز‌ها در قرنطینه مشغول چه کاری هستند پس ادامه این مطلب را بخوانید.

مسی کنار خانواده

این تعطیلی اجباری مسی را به خانواده اش نزدیک کرده است. او عکسی از خود کنار دو فرزندش در خانه به اشتراک گذاشته و سلامتی را مهمتر از فوتبال عنوان کرده است. حالا آقای ستاره می‌تواند مدتی هم نقش پدری و همسری را در خانه با کمال آرامش و بدون دغدغه خاطر فوتبالی ایفا کند.

آشپزی دیبالا

بعد از اینکه تست کرونای دنیلی روگانی مثبت شد بعضی رسانه‌ها مدعی شدند دوست و هم‌تیمی اش پائولو دیبالا هم به این ویروس مبتلا شده است. خبری که دیبالا خیلی زود تکذیب کرد و از منفی بودن تستش اطمینان خاطر داد. با این حال او این روز‌ها در خانه مانده و تفریحش آشپزی و کمک به همسرش در کار‌های خانه است. ظاهراً پائولو جدا از دریبل‌زنی در زمین، در پختن کیک و شیرینی هم مهارت دارد!

ورزش در خانه با راموس

حالا که باشگاه‌های ورزشی بسته شده خیلی‌ها با تمرین در خانه آمادگی بدنی خود را حفظ می‌کنند. سرخیو راموس هم جزو آن دسته از کسانی است که با اشتراک ویدئو تمرینی از خود در خانه، طرفدارانش را به این کار تشویق کرده است. البته باشگاه خانگی راموس کجا و امکانات تمرینی مردم عادی کجا؟

گردش سگ با والورده و کاستا

هم‌تیمی راموس در رئال‌مادرید تصمیم گرفت از هوای آزاد حیاط خانه اش استفاده کند. فده والورده طلوع آفتاب را این روز‌ها با قدم‌زنی در باغ خانه اش و گردش سگ خود تماشا می‌کند. درست همان کاری که داگلاس کاستا انجام می‌دهد، البته نه در حین طلوع آفتاب!

لنو و تماشای نتفلیکس

باید شبکه نتفلیکس را بشناسید. کمپانی بزرگ سازنده فیلم‌ها و سریال‌های معتبر و پخش‌کننده آن‌ها در شبکه اختصاصی. برند لنو، دروازه‌بان آرسنال این روز‌ها که بیکار درخانه نشسته، بیشتر وقت خود را جلوی تلویزیون می‌گذراند و نتفلیکس تماشا می‌کند.

دی‌لیخت و پینگ‌پنگ

اگر دیبالا وقتش را با آشپزی می‌گذراند، ماتیاس دی‌لیخت جوان بعد از ظهر‌های خود را با تنیس روی میز یا همان پینگ‌پنگ چینی‌ها پر می‌کند. بازی که شاید ماتیاس به اندازه فوتبال در آن متخصص نباشد.

سیزده بدر موراتا

مهاجم اتلتیکومادرید بعد از درخشش مقابل لیورپول این روز‌ها کنار همسر و دو فرزندش است. او هر روز با یک زیرانداز و خوراکی‌های متنوع به محوطه سبز کنار خانه اش می‌رود و از حضور کنار خانواده اش نهایت استفاده را می‌کند. چیزی که در تصویر منتشر شده در اینستاگرامش هم مشخص است.

خانواده لواندوفسکی کنار دختر

روبرت و آنا لواندوفسکی هر دو ورزشکار هستند و رابطه عاشقانه‌ای با هم دارند. همسر روبرت که مربی بدنسازی و کاراته است این روز‌ها قرنطینه شده و دو طرف فرصت مناسبی برای وقت گذاشتن برای دخترشان پیدا کرده‌اند. فرصتی که شاید دیگر به این خوبی گیر نیاید.

عجیب مثل پیکفورد

درحالی که این روز‌ها همه بازیکنان قرنطینه هستند، جردن پیکفورد در اقدامی ناشایست همراه همسر خود برای تماشای مسابقات بوکس به دورهام رفت. گلر تیم ملی انگلیس گفته تمام نکات بهداشتی را با پزشک اورتون چک کرده و باید به تعهدی که داده بود عمل می‌کرده است!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: