پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل شایعاتی در مورد ابتلای پائولو دیبالا به ویروس کرونا منتشر شد که شماره 10 یوونتوس این اخبار را دروغ توصیف کرده و مدعی شد امیدوار است نتیجه تست او منفی باشد. او همچنین از مردم خواست در خانه مانده و توصیه های پزشکی را رعایت کنند.پائولو دیبالا گفت: "ما یک تیم بزرگ بوده و دلبسته به این و آن یا احزاب سیاسی نیستیم. تنها توصیه ای که به همه دارم این است که همانند من در خانه بمانید. شایعه ای دروغ در مورد ابتلای من به ویروس کرونا منتشر شد که حقیقت نداشت، البته طبیعتا من نیز مانند همه به صورت داوطلبانه در حال سپری کردن دوره قرنطینه در خانه هستم.

در چند روز آینده نتیجه آزمایشات من مشخص خواهد شد. امیدوارم ویروس نداشته باشم، اما اگر اینگونه باشد نیز به حالت قرنطینه ادامه خواهم داد. من می خواهم از پزشکان و پرستاران در بیمارستان ها که سلامتی خود را در معرض خطر قرار داده اند تشکر کنم. من همچنین به افرادی که عزیزان خود را از دست داده اند درود می فرستم. پزشکان برای یافتن راه درمان به سختی تلاش می کنند، امیدوارم که به زودی این اتفاق رخ دهد. ویروس در ایتالیا به سرعت در حال گسترش بوده و ما امیدواریم که به زودی این مشکل حل شود.

 

نباید این ویروس را دست کم گرفت، اکنون ما در مورد ایتالیا به عنوان جایی که آلوده ترین کشور به ویروس بوده صحبت می کنیم و نمی خواهیم این اتفاق در آرژانتین رخ دهد. مراقب بوده و قوانین را رعایت کنید."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: