پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، پائولو مالدینی، مدیر باشگاه میلان که اخیراً اعلام شد او و پسرش دانیل به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ از خوب بودن حال هر دوی آن‌ها خبر داد و اعلام کرد که به زودی از شر این بیماری خلاص خواهد شد.

دو روز پیش بود که اعلام شد اسطوره باشگاه میلان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا است و این موضوع بسیاری از طرفداران او و روسونری را نگران کرد.

مالدینی، اما با انتشار یک کلیپ ویدئویی در فضای مجازی خیال طرفدارانش را آسوده کرد و گفت: با این ویدئو من می‌خواهم از تمام افرادی که از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پیام‌های حمایت‌آمیز ارسال و برای من و پسرم ابراز نگرانی کردند و آرزوی سلامتی داشتند، تشکر کنم. حال هر دوی ما خوب است و فکر می‌کنم که تا یک هفته دیگر از شر این ویروس خلاص شویم. از شما به خاطر ابراز محبت و لطفی که دارید، لطفی که هرگز واقعاً از میزان آن کاسته نمی‌شود، تشکر می‌کنم.

مالدینی افزود: می‌خواهم از تمام پزشکان، پرستاران، کارکنان بخش سلامت، مأموران حفاظتی و اجرای قانون که با رویکردی کاملاً حرفه‌ای و شهامت فراوان با این وضعیت اورژانسی دست و پنجه نرم می‌کنند، تشکر کنم. یک بار دیگر باید بگویم که شما سبب شدید که ما به ایتالیایی بودن‌مان افتخار کنیم. باز هم متشکرم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: