پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک رئال مادرید غلبه بر ویروس کرونا را مهم تر از قهرمانی در لالیگا می داند.
به گزارش ایسنا و به نقل از بی‌ساکر، کاسمیرو در یک مصاحبه اعلام کرد که غلبه بر ویروس کرونا از همه چیز مهم تر است. هافبک رئال مادرید گفت: می خواهیم فاتح لالیگا شویم؟ بدون شک خواهان این جام هستیم و دوست داریم قهرمان لیگ قهرمانان شویم. با این حال به قهرمانی در لالیگا فکر نمی کنم. به شکست کرونا فکر می کنم. هر کسی باید به اندازه سهمی که دارد برای غلبه بر کووید ۱۹ تلاش کند که این موضوع از همه چیز مهم تر است.
بازیکن برزیلی در ادامه افزود: بازی نخست برابر ویروس کرونا است. اکنون زمان مناسب برای همه جهان است تا بازی را با پیروزی برابر کرونا به پایان برسانند. جامعه سخت ترین روزهای خود را سپری می کند و از این که می بینم مردم زیادی در چنین شرایطی قرار دارند ناراحت هستم. ما باید وظیفه خود را انجام دهیم و در خانه بمانیم. شرایط سختی است. باید به هم کمک کنیم و از قوانین پیروی کنیم. 
کاسمیرو در پایان به علاقه اش به زین الدین زیدان اشاره کرد و گفت: اگر فوتبالیست نمی شدم در جهان ورزش حضور داشتم. من از ورزش کردن لذت می برم. همیشه یک الگو داشتم که او زیدان است. او سرمربی من هم است. همیشه از بازی اش لذت می بردم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: