پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، در یکی از لایو های سردار آزمون حسین سلیمانی بازیگر تلویزیونی حاضر بود از خاطره جالبش از دورهمی تعریف کرد. نکته جالب دیگر نیز این است که سردار آزمون درباره انتقالش به ناپولی توضیحاتی داد. در قسمت زیر جزئیاتی از خبر ساز شدن لایو سردار آزمون را قرار داده ایم.

لایو سردار آزمون

لایو اینستاگرامی سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت روسیه با یک بازیگر نکات جالبی در دل خود داشت.

سردار آزمون اخیرا چند لایو اینستاگرامی جالب و خبرساز داشت. در یکی از آن‌ها حسین سلیمانی یکی از بازیگران تلویزیونی حاضر بود که خاطره جالبی از حضورش در برنامه دورهمی تعریف کرد. سلیمانی به سردار گفت پس از حضور در این برنامه به او یک پاکت دادند که در آن یک و نیم میلیون تومان پول بود که اگر به پول الآن حساب کنیم مبلغ زیادی می‌شود و به نظر می‌رسد دست اندرکاران این برنامه حسابی هوای مهمانان خود را دارند.

live-sardar-azmoun-2

حسین سلیمانی

نکته دیگر این لایو توضیحات سردار آزمون درباره انتقالش به ناپولی بود که سردار گفت فعلا تا یک سال و نیم دیگر با زنیت قرارداد دارد و نمی‌تواند درباره حضورش در تیم‌های دیگر صحبتی انجام دهد و اولویتیش با تیم فعلی‌اش است.

واکنش سردار آزمون به پیشنهاد تیم ناپولی

سردار آزمون درباره اخبار روزهای اخیر رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر پیشنهاد باشگاه ناپولی به وی گفت: هیچ چیزی درباره علاقه‌مندی ایتالیایی‌ها نمی‌دانم. واقعاً عاشق زنیت هستم و قرارداد معتبری با این تیم دارم. روی بازی‌هایم در زنیت تمرکز می‌کنم، اما با این وجود باید ببینیم چه چیزی رخ می‌دهد.

live-sardar-azmoun

مهاجم تیم زنیت روسیه

مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ درباره الکساندر کوکورین، هم‌پستی سابقش در این تیم که به صورت قرضی راهی تیم سوچی شد، اظهار داشت: کوکورین بهترین فردی است که تاکنون در روسیه شناخته‌ام. او برای من حکم برادر بزرگ‌تر را دارد. امیدوارم که در سوچی بدرخشد. کوکورین بهترین بازیکن است و به طور حتم به بهترین تیم‌های روسی بازخواهد گشت. افسوس که اکنون برای زنیت بازی نمی‌کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: