پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال،‌ مدیریت لیگ برتر انگلیس فصل جاری را با یک ریتم پرشتاب به پایان می‌رساند. ۹ هفته باقیمانده می‌تواند در پنج هفته به پایان برسد. بنابراین، تیم‌ها باید هفته‌ای دو بار بازی کنند.

پیش از این، اطلاعاتی مبنی بر برگزاری کلیه مسابقات باقیمانده در استادیوم‌های بی‌طرف لندن وجود داشت. اما اکنون طبق گفته‌های تلگراف، باشگاه‌ها این فرصت را دارند که در ورزشگاه‌های خود میزبان مسابقات خانگی باشند. تنها محدودیت نبود تماشاگر است.

هم‌چنین بحث شده است که توصیه می‌شود همه مسابقات باقیمانده را به صورت زنده پخش کنند. این احتمال وجود دارد که برخی از طرفداران به صورت زنده تلویزیون نبینند.

هنوز مشخص نشده است که باشگاه‌هایی که علاوه بر لیگ برتر در مسابقات دیگر نیز شرکت می‌کنند چه شرایطی خواهند داشت. سخت‌ترین برنامه در این شرایط انتظار منچسترسیتی، چلسی و منچستر یونایتد را می‌کشد. هر سه تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسیده‌اند، علاوه بر این، آن‌ها منتظر دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا هستند. و حداقل دو تیم منچستر شانس بسیار خوبی برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی دارند.

زمان شروع از سرگیری این مسابقات هنوز اعلام نشده است. شاید برخی از تصمیمات این جمعه ۱۷ آوریل در جلسه عمومی باشگاه های لیگ برتر اعلام شود. انتظار می‌رود در اردیبهشت تصمیم به بازگشت به تمرین‌ها گرفته شود و در اوایل ماه ژوئن شروع مجدد فصل باشد.

در عین حال، باشگاه‌هایی که در دسته‌های پایین انگلیسی قرار دارند، از قبلاطلاع پیدا کرده‌اند. طبق گزارش ESPN ، مسابقات قهرمانی ، لیگ ۱ و لیگ ۲ از ۶ ژوئن از سر گرفته می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: