پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مدافعان و هافبک‌های دفاعی یک تیم خشونت زیادی دارند. علت خشونت آن‌ها دفاع از دروازه خودی و خطا‌های مکرری است که روی بازیکنان حریف مرتکب می‌شوند. داور‌ها جریمه‌هایی را برای خطا کاران در نظر می‌گیرند که سخت‌ترین جریمه آن‌ها کارت قرمز است.

سرخیو راموس مدافع تیم فوتبال رئال مادرید خشن‌ترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها است. او که از سال ۲۰۰۵ در تیم رئال مادرید بازی می‌کند در ۶۴۰ بازی، ۲۰ کارت قرمز دریافت کرده است. خیلی بعید است که این رکورد راموس در سال‌های آینده شکسته شود.

WjPwaaRbPhw1

البته راموس یکی از بهترین بازیکنان تیم رئال مادرید در سال‌های اخیر بوده است. او بار‌ها در جمع تیم منتخب جهان قرار گرفته است. راموس که یک مدافع است، توانسته ۹۱ گل به ثمر برساند و آمار ۳۸ پاس منجر به گل را ثبت کند. عملکرد او به عنوان یک مدافع خارق العاده است.

رده دوم خشن‌ترین بازیکنان تیم رئال مادرید با دریافت ۱۰ کارت قرمز در اختیار فرناندو هیرو است. او بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۲۰۰۳ برای کهکشانی‌ها به میدان رفته است. هیرو در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده داشت.

هوگو سانچز و گوتی به طور مشترک در رده سوم خشن‌ترین بازیکنان تاریخ کهکشانی‌ها هستند. این ۲ بازیکن ۷ بار کارت قرمز دریافت کرده اند. این ۲ بازیکن مهاجم هستند و خشونت آن‌ها کمی عجیب است چرا که مهاجمان معمولا کم‌تر مرتکب خطا می‌شوند.

هوگو سانچز مهاجم تیم رئال مادرید در سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۲ برای کهکشانی‌ها بازی می‌کرد. او ۵ بار عنوان آقای گلی لالیگا را از آن خود کرده و به طور کلی ۱۹۴ گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رسانده است.

گوتی هم در پست‌های هافبک هجومی و مهاجم کاذب برای رئالی‌ها بازی کرده است. او در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ برای کهکشانی‌ها به میدان رفته که با ۱۵ سال بازی در تیم رئال مادرید از باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ این تیم محسوب می‌شود.

روبرتو کارلوس، میشل سالگادو و مانوئل سانچز با دریافت ۵ کارت قرمز به طور مشترک در رده چهارم خشن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید قرار دارند. هر ۳ بازیکن در پست‌های دفاعی بازی کرده اند. کارلوس ۱۱ سال، سالگادو ۱۰ سال و سانچز ۱۸ سال برای تیم رئال مادرید بازی کرده اند.

سانچز مدافعی است که از جوانی در تیم‌های پایه رئال مادرید بازی کرده و هیچ وقت از این تیم جدا نشده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: