پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، دو هفته بعد از جنجال‌آفرینی ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام که به دلیل تمرین شخصی با تانگو اندومبله به رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی و به خطر انداختن جان مردم متهم شده و مجبور به عذرخواهی شد، حالا بار دیگر تاتنهام به دلیل همین مساله با انتقادهای شدید مواجه شده. دو بازیکنی که این بار فاصله‌گذاری اجتماعی را نقض کرده‌اند سرژ اوریه و موسی سیسوکو هستند.

LZTU5hZJ2IrZ

این دو ستاره تاتنهام دیروز با نقض قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی که در انگلیس اعلام شده و همه ملزم به رعایت آن هستند تصاویری از خود منتشر کردند که آنها را در حال تمرین در کنار هم نشان می‌دادد. سرژ اوریه، دفاع راست تاتنهام ابتدا تصاویر تمرین خودش با سیسوکو را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و سپس آن را پاک کرد.

Q7WtyyXisCZz

 

این دو ستاره تاتنهام مجبور شدند به دلیل نقض قوانین اعمال شده از سوی دولت برای مبارزه با شیوع بیشتر ویروس کرونا عذرخواهی کنند. بر اساس این قوانین، تنها افراد ساکن در یک خانه می‌توانند در فضای آزاد با هم تمرین کنند ولی اوریه و سیسوکو هم‌خانه نیستند و بنابراین تمرین مشترک‌شان نقض قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی بوده.

 

Dkj9d8zvNxUn

یک سخنگوی باشگاه تاتنهام اعلام کرد بعید است اوریه و سیسکو جریمه شوند ولی باشگاه با هر دوی آنها صحبت خواهد کرد و از آنها خواهد خواست چنین حرکاتی را دیگر تکرار نکنند. اوریه و سیسوکو بعد از عذرخواهی عمومی اعلام کردند قصد دارند برای جبران مافات، مبلغی را برای کمک به کادر درمانی انگلیس اختصاص دهند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: