پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، محمود اسلامیان عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: کارهای اساسنامه توسط یک کمیته در حال انجام است و امیدواریم که به هر حال بعد از این کارهایش انجام شد، در هیئت رییسه تصویب شود و وارد مراحل بعدی شود.

وی ادامه داد: اساسنامه ابتدا در هیئت رییسه تصویب می‌شود و سپس به مجمع می‌رود و بعد از آن هم دولت آن را بررسی و تصویب خواهد کرد.

اسلامیان درباره مشکلات اقتصادی فدراسیون و افشا شدن برخی اسناد گفت: من نمی دانم چه اسنادی منتشر شده اما این را بگویم که فدراسیون نهاد شفافی است و ۴ دستگاه نظارتی اینجا حضور دارد. این‌ها شایعات رسانه‌ای است و وقتی فوتبال نیست، باید برخی مطالب منتشر شود. دستگاه های نظارتی همه مسائل را کنترل می کنند

عضو هیئت رییسه فدراسون فوتبال درباره آخرین خبر از وضعیت مهدی تاج گفت: فکر می کنم تاج به زودی خواهد آمد و مشکلات قلبی ایشان حل شده و در آینده‌ای نزدیک خواهد آمد.

اسلامیان در خصوص شکایت کی‌روش تصریح کرد: بعد از ۱۵ سال جزو ۴ تیم شدیم و افتخار بزرگی است. کی‌روش هم یک شکایتی کرده که قابل بررسی است اما رسانه‌هایی که به قرارداد کی‌روش ایراد می‌گرفتند، دیدند که او به کشوری دیگر رفت و ۲ برابر مبلغ با ایران قرارداد بست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: