پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشریه کاتالان اسپورت یازده بازیکن را به عنوان بازیکنانی که در فهرست سیاه رئال قرار دارند، نام برد.
به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در اسپانیا هم مثل دیگر نقاط اروپا تعطیل است و تاریخ از سرگیری بازی ها مشخص نیست. در چنین شرایطی تیم ها از فصل بعد نیز غافل نیستند و در پی تنظیم فهرست خرید و فروش خود هستند.
رئال مادرید نیز مثل هر تیم بزرگی از حالا به فصل بعد فکر می کند.. قطعا بازیکنانی در فهرست خرید این باشگاه قرار دارند از جمله ارلینگ هالند و پل پوگبا و در این بین جدا شده هایی را نیز شاهد خواهیم بود.
صفحه دوم و سوم امروز نشریه دیاریو اسپورت، به موضوع بازیکنان مازاد رئال برای فصل بعد اختصاص دارد و تیتر یک آن نیز به همین قضیه اختصاص یافته است.

CJKT82dhwz9D
طبق ادعای این نشریه کاتالان، بازیکنانی مثل لوکا مودریچ و مارسلو که در افتخارات چند سال اخیر رئال، بازیکنانی مهم و تاثیرگذار بوده اند، فصل بعد جایی در مادرید نخواهند داشت. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه قصد دارد آنها را به باشگاهی دیگر واگذار کند و زیدان نیز با این قضیه مخالف نیست. هر دو بازیکن پا به سن گذاشته اند و جایی در پروژه سال های آتی رئال نخواهند داشت.
علاوه بر این دو نام هایی چون گرت بیل، لوکا یوویچ، براهیم دیاز، ادر میلیتائو، آلوارو اودریوسولا، خامس، لوکاس واسکز، آرئولا و ماریانو نیز در این فهرست دیده می شوند. از این بین قطعا تعدادی به صورت همیشگی و تعدادی نیز به صورت قرضی جدا خواهند شد و شاید تعدادی نیز در نهایت ماندنی شوند.
صفحه چهارم اسپورت به گرت بیل اختصاص دارد و مشکل بزرگی که رئال برای فروش او خواهد داشت. در پی بحران اقتصادی اخیر و کاهش توان مال باشگاه ها، رئال شاید مجبور به تحمل ستاره ولزی برای یک فصل دیگر بشود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: