پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، این روزها که تمدید قرارداد مانوئل نویر به موضوع اصلی بایرن تبدیل شد است و جنجال زیادی به وجود آورده است.

این سنگربان ۳۴ ساله تمدید قرارداد ۵ ساله خود را خواستار است اما باشگاه تنها با تمدید دوساله قرارداد این دروازبان باتجربه موافقت کرده است و همین باعث شده تا خبرهای درباره احتمال جدایی نویر در تابستان به گوش برسد.

بایرن مونیخ یک دروازه‌بان آینده دار و بااستعداد دیگر به نام الکساندر نوبل را از شالکه جذب کرده است که از او به عنوان نویر جدید فوتبال آلمان یاد می‌شود.

پیوستن نوبل به بایرن مونیخ باعث شده تا این گمانه‌زنی درباره نیمکت نشین کردن نویر وجود داشت اما سرمربی بایرن چنین چیزی را رد کرد.

فلیک درباره حضور نوبل در ترکیب اصلی بایرن برای فصل بعد گفت: بدون شک نوبل هم مانند دیگر دروازه‌بان‌های تیم از احترام و اعتماد ما برخوردار خواهد بود. ما می‌خواهیم که این دروازه‌بان جوان در بایرن پیشرفت کند و بهتر از الان ظاهر شود. استفان اولریش هم الان خوب کار می‌کند.

سرمربی بایرن مونیخ درباره سنگربان اصلی تیمش برای فصل بعد گفت: برنامه خط دروازه ما تغییری نکرده است و هم‌چنان نویر سنگربان اصلی ما برای فصل بعد خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: