پایگاه خبری خانه فوتبال:

یرزی دودک، دروازه بان سابق رئال مادرید به انتقاد از لیونل مسی پرداخت.
به گزارش "ورزش سه"، یرزی دودک که بین سال های 2007 تا 2011 عضو رئال مادرید بوده و ال کلاسیکوهای جنجالی آن مقطع را تجربه کرد، مدعی شد لیونل مسی و پپ گواردیولا در ظاهر افرادی آرام و مودب به نظر می رسند، اما رقبا را تحریک کرده و حرف های توهین آمیزی در مورد آنها به کار می برند.
یرزی دودک گفت: "لیونل مسی رفتاری زشت و تحریک آمیز دارد، البته این امر در مورد کل بازیکنان بارسلونا و پپ گواردیولا صدق می کند. آنها خیلی علاقمند به تحریک کردن تیم مقابل بودند. آنها این رفتار را تا سر حد ممکن انجام می دهند و این روند برای ژوزه مورینیو و کل تیم رئال مادرید بسیار مضر بود.

zN7uqhVaFfLa
من خودم دیدم حرف های زشت و تندی که لیونل مسی به بازیکنانی مانند سرخیو راموس و په په می زد را از نزدیک شنیدم و شما نمی توانید تصور کنید این صحبت ها از سوی چنین بازیکنی که آرام و مودب به نظر می رسد زده شود.
کریستیانو رونالدو شاید به ظاهر متکبر به نظر برسد، اما در واقع انسانی قابل اعتماد محسوب می شود. او تقریبا شبیه رائول بوده و بازیکنی رقابت طلب است که می خواهد پیروز شود. آنها ترجیح می تهند تیم شان به جای برتری 0-5 با گلزنی دیگر بازیکنان، 1-2 با گل های آنها پیروز شود."

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: