پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشریه دیاریو اسپورتیو که به زبان کاتالان منتشر می شود، از قول یکی از مدیران بارسا نوشت که بازگشت نیمار در تابستان پیش رو غیرممکن خواهد بود.
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تابستان سال گذشته تلاش زیادی برای جذب نیمار داشت ولی به دلیل رقم بالای مورد تقاضای پی اس جی، مذاکرات به بن بست رسید. یک سال بعد، باشگاه کاتالان همچنان علاقه مند برای بازگرداندن نیمار است. گفته می شود بارسا حالا می تواند با پرداخت 164 میلیون یورو، نیمار را به خدمت بگیرد ولی پس از شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی باشگاه ها، پرداخت این مبلغ غیرممکن به نظر می رسد.
در مجموع برای جذب نیمار و در یک بازه زمانی 5 ساله، بارسا با احتساب دستمزد ستاره برزیلی، باید رقمی بالغ بر 500 میلیون یورو هزینه کند.
نشریه اسپورتیو در شماره امروز خود و به نقل از یکی از مدیران بلندپایه بارسا نوشت:« واضح است که دوست داریم نیمار را جذب کنیم ولی باید واقع بین بود. اینکه بتوانیم نیمار را تابستان پیش رو بازگردانیم، غیرممکن خواهد بود. چنین چیزی بیش از هر چیزی یک فرضیه است.
معتقدم جذب لائوتارو مارتینز بسیار محتمل تر از نیمار است. ما پیش بینی می کردیم که در پایان فصل، به درآمدی بالغ بر یک میلیارد یورو برسیم اما حالا این رقم بین 600 تا 800 میلیون یورو خواهد بود. برای فرار از بحران، چاره ای جز کاهش دستمزد بازیکنان نبود و در چنین شرایطی، چگونه می توان به جذب نیمار فکر کرد؟ جدای از رقم انتقال، باید دستمزد هنگفت نیمار را هم حساب کرد. به همه این دلایل، معتقدم غیرممکن است که بتوانیم نیمار را جذب کنیم.»

PKv4DZDBxjno


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: